Vauvaa yrittävät, Aiotteko pitää taukoa niin, ettei vauvan la osu joulukuulle?

Vierailija

Me emme pidä taukoa ja onhan siihen vielä toki muutama kuukausi aikaa, mutta kiinnostaisi tietää, että haittaako vauvan mahdollinen loppuvuodesta syntyminen muita?

Kommentit (8)

Vierailija

Itse olen syntynyt joulukuun loppupuolella ja ikinä ei oo haitannu!!Hyvä kuu syntyä,äidille ja isälle oikea joulun lahja.Kantsii just tähdätä siihen,itsellänikin joulunlapsi. :)

Vierailija

mitenkähän koulussa pärjää, kun on nuorin. Järkeä en epäillyt, mutta ehkä vaikutti hieman muutoin pieneltä, mutta huoli oli täysin turha!

Vierailija

että ekaluokalla loppuvuodesta syntyneet kyllä keskimäärin ovat vähemmän valmiita kouluun kuin alkuvuodesta syntyneet.

Se oli itselleni yhdentekevää, ja lapsemme syntyi 16.12. Toisen kanssa olisin pitänyt taukoa, koska joulua on mukava viettää muualla kuin sairaalassa.

Vierailija

Mulla molempien lasten lasketut ajat joulukuussa; ei todellakaan tullut edes mieleen että jotain taukoa olisi joulun takia tarvinnut pitää.

Vierailija

La tuli ja meni ja jännäsin, syntyykö jouluaattona. No, vauva vietti ensimmäisen jouluaattonsa muutaman päivän ikäisenä.

Ainut haitta oli kovat pakkaset, joten ulkoilut ensimmäisen kuukauden aikana olivat vähissä.

Vierailija

eli la oli tammikuun lopulla, ja poika pötkähtikin maailmaan joulukuun puolivälissä....

Että onnea vaan kaikille jotka tiettyyn ajankohtaan tähtää...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat