Uskomatonta, miten mukavaa voi työssä olla!

Vierailija

Olen kesällä aloittanut työt uudessa työpaikassa. Työ on palkitsevaa, innostavaa ja kehittävää. Toimin terveydenhuollon sektorilla, työnohjausta on, koulutuksiin suhtaudutaan positiivisesti, työkaverit ovat laillani akateemisia naisia.

Työpaikallani keskustellaan avoimesti myös meidän työntekijöiden tunteista, fiiliksistä ja toiveista työn suhteen. Saan lähes päivittäin positiivista palautetta työkavereilta, sekä myös omilta asiakkailtani. Enpä olisi uskonut, miten palkitsevaa ja itsetuntoa kehittävää työ voi oikein olla! Minä, vanha jännittäjä ja masennukseen taipuvainen, olen saanut elämääni aivan uutta sisältöä TYÖN kautta! Ja tästä vielä maksetaan, vieläpä hyvin. Olen todella onnellinen :)

Kommentit (2)

Vierailija

Mutta pidin pintani ja jatkoin opintojani. Tein kaikenlaisia töitä, eri sektoreilla, kesätöissä yms. Mutta nyt kun olen alan hommissa, olen tavannut aivan mahtavia ihmisiä, innostavia, rohkeita ja upeita ihmisiä, ja tunnen valinneeni oikean alan!

Kannustan kaikkia hakeutumaan sille alalle, jonne tunnette paloa. Se kannattaa! ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat