s.a.n.n.a KILTTI, voisitko terapoida mua??! Olis tosi ihquu jos voisit!!!! Vastaa pian!

Vierailija

Kommentit (13)

Vierailija

et kai sä anna tän pudota kun mä venaan täällä sun vastausta. Vähän epistä jos sä ensin lupaat mut sitte et teekään niinku lupasit. Mut anteeks jos mä hätäilen, jos sä jo ootkin kirjottamassa mulle enkä vaan tiedä sitä vielä niin sitte en haluu mitenkään gritisoida sua.!!!!

Ap

Vierailija

sä oot tosi ihqu ku vastasit noin pikaa!! Mä oon huolissani tästä koko tilanteesta, oon raskaana ja en haluu tätä vauvaa. =(((((((((((( Sä tunnut tosi ymmärtävältä, luin mitä olit sanonu keijo.annikilleki että se vois avautua sulle. ni mäki uskallan pyytää sulta vinkkii, mitä sä tekisit minuna? Hirvee tilanne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

ja mustakin on tosi epäreilua sannalta et lupaa ensin auttaa ystävää mut sit häviääkin..

ja kun en itse oikein osaa sanoa mitään tuohon tilanteeseesi ja se kovin alkoi murehduttamaan minuakin niin toki haluaisin kuulla jos se sanna olis jotenkin osannut auttaa..

nyt itkettää minuakin :´(

Vierailija

Meni tää ilta pitkäks, jaakko on jo tosi väsyny! Käyn ehkä välil silittilee, mut päivystän täs minkä ehin valmiina kuuntelee enemmän tilanteestas! Ja kaikkien muidenki, joil on jotain sydämellä!

moni oli heti tääl kannustamassa sua vaikeessa tilanteessa! Ootte ihanii! Nyt jos joku keksis voimarunon, se varmana kannustas jaksamaan!

T. Sanna

Vierailija

Nyt mä vastaan sun kyssäreihin ekax...

Vaikutat kovin nuorelta. Et kertonu enempää mikä on elämäntilantees, onko koulu kesken, miten vanhempas suhtautuvat, entä onko lapsen isä kuvioissa? Mitä hän ajattelee? Olet suurien päätösten edessä! Onko sulla ihmisiä ympärilläs, jotka tukis ja auttais?

- mä en oo niin nuori ku miltä ehkä näytän, mä oon 16 mut tosi pian 17. Mun ympärillä on ihmisiä, mut lähinnä nuorii miehii. Ei sillee mitää verkkoo tai mitää :((( Siis mun vanhemmat ei tue mua koska mä laitoin irc-galleriaan kuvia, ne ei hyväksyny sitä, ja sitä

kautta tapasin tän vauvan isän, joka kans ei tue mua, se vaan pani mua. :`((((((((

Voinko mä tehä kongreettisesti jotain, vai kaipaatko puhekumppania?

- mä vaan toivoin et sä voisit sanoo mulle mitä mun pitää tehdä, en oikeen muuta. Sä vaikutat sellaselta joka osais ottaa kantaa. Mut adobtioon en kyl anna mun lasta, joko abortoin tai pidän sen.

Surullinen ap

Vierailija

sä selvästi Tajuut ihmisen onngelmia. Mä venaan täällä koko ajan ja ootan et jos s.a.n.n.a. kuitenki vielä vastaa mulle, mut kiitti sulle ku elät mukana tässä. Tää on PAHA tilanne :((((((

ps. Kiitti oikeesti!

Vierailija

Mul voi joskus kestää, ku on kuitenki toi Jaakko se ykkösasia, mut kyl mä sit aina tuun tänne!

Ihan ekaks voimii ja rohkeutta sulle! Hyvä, et voit puhuu asioista, jotka painaa mieltäs!

Vaikutat kovin nuorelta. Et kertonu enempää mikä on elämäntilantees, onko koulu kesken, miten vanhempas suhtautuvat, entä onko lapsen isä kuvioissa? Mitä hän ajattelee?

Olet suurien päätösten edessä! Onko sulla ihmisiä ympärilläs, jotka tukis ja auttais? Voinko mä tehä kongreettisesti jotain, vai kaipaatko puhekumppania?

kerro lisää itestäs ja tilanteestas! Tiedät varmaan jo, et vaihtoehtoina on joko pitää lapsi, tehdä raskaudenkeskeytys tai antaa lapsi adoptioon. mikä on sulle/teille paras ratkasu, en osaa ton perusteella sanoo ja päätöksen teet sä (ja poikaystäväs?) ihan ite, kannustaa ja kuunnella voin kyllä.

Oli ratkasunne mikä vaan, ei se ole helppo, mut ehkä tän kokemuksen jälkeen oot vähän vahvempi ihminen!

Nyt meen nukuttaa Jaakkoa, mut tuu tänne kertoo lisää, niin yritetään miettiä asiaa!

Voimahaleja! Älä luovuta!

T. Sanna

Vierailija

Voimaruno:

Paljon voi tapahtua sulle

itsekin vasta lapselle!

Kokemus lapsuuden karistaa

aikuisuuteenko joudut varvistaan?

Me kaikki sua tässä tuetaan

sulle iltasin rukouksemme luetaan.

T. Sanna

Vierailija

Sä oot tosi ystävä!!!!! <3

Kiitti voimarunosta mä kopsasin sen mun profiiliin ja klaitoin sinne että sä oot mun bestis, vaikkei me vielä niin hyvin tunneta, mut sä oot mun VERKKO!!!

Jos pidän tän vauvan enkä aborttoi sitä niin jos sä tuut kummix nii mä ainakin pakotan sen joka kerta kiittää lahjasta. oon tält palstalt lukenu et se on erityisen tärkeetä.

Hyvää yötä!!!

ap

Vierailija

Oon aina valmis kuuntelee, jos haluut puhuu! Ja sydämen purkaminen kyl kannattaa, vaik se ensiaskel voi olla vaikee ja pelottaaki! Mut mikään varsinainen terapeutti mä en oo. Ystävänä kuityenki valmis auttamaan ja kannustamaan!

Kerro vaan huoles, tai rupattele muuten vaa, siitä se lähtee!

Voimii!

T. Sanna

Vierailija

Oot kyl aikamoisten päätösten edessä noin nuorena! Ootko kertonu vanhemmilles raskaudesta? Jotku netti kuvat on kyl aika pieni asia tohon verrattuna, eiköhän ne siinä unohtus!

Tulevalla isällä, halus tai ei, on kans vastuu asiasta! Minkä ikäinen hän on? Musta toi kuulostaa vähän siltä, et nuoruuttas on käytetty hyväksi! Mut tuntematta sua tai tätä miestä, en voi sanoa enempää. Kuten en myöskään voi tehä päätöstä puolestas! Olet jo pitkällä, ku mietit näitä asioita ja oot sulkenu yhden vaihtoehdon pois! saat olla ylpeä itestäs!

Mitä aattelet äitiydestä? Tukiverkosto tulee vaikka yhteiskunnan kautta noin nuorelle, jos ei perhe tuu vastaan, mut yleensä se tulee, ku näkee, et nuori on tosissaan ja yrittää ottaa vastuuta tilanteesta!

Tärkeintä sun ny kai olis miettii mitä aattelet/odotat/ toivot äitiydeltä, siitä näkee paljon, onko se sitä, mihin olisit valmis tai ootko mahdollisesti valmis muuttamaan käsityksiäs.

Ei se ole kuule helppoo meille aikuisillekaan! Tärkeintä ei oo ikä, vaan se onko ihmisellä kyky oppia ja katsoo tulevaisuuteen avoimin silmin!

Ja pyytää apua! Osata rakastaa ja ottaa sitä vastaan.

Voimia ja oikee halirutistus! Oot jo pitkällä, älä luovuta!

Itkettää ihan.

T. Sanna

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat