Ihana yllätys

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Oltiin miehen kanssa tänään ultrassa ja äippäpolilla oli taas se tuttu ja turvallinen lääkäri+ hyvin pätevä sellainen. Lääkäri ihmetteli kummasti, että miksi ihmeessä minulle sektio tehdään....kerrottiin ja hän sitten luki vielä paprut läpi. ( Sektiopäätöksen teki nuori lääkäri, jolla ei ole niin suurta kokemusta kuin tällä lääkärillä!)

Eli hän vielä kerran tutki minut ja konsultoi vielä paikalla olevaa proffaakin ja he molemmat olivat sitä mieltä, että jos vain itse halutaan niin alatiesynnytys olisi se Meidän Vaihtoehto ja niin me sitten päädyttiin normaaliin synnytystapaan...Painoarviot vauvukoille oli A: 2630g ja B:2530g ja ens perjantaina äitipolille taasen. lääkäri tuumaili, että varmaan tiedetään keinoja millä kohdunsuuta saa avautumaan...eli supistuksia saa nyt houkutella...Saas nähdä kuinka pitkään menee näin luonnollisesti....

siperoinen+ " Ryske ja Räiske" rv.37+1

Kommentit (6)

Vierailija

Ordenihan se oli joka yhdessä Saarikosken Sepon kanssa sen päätöksen teki, että saan yrittää pykertää alakautta.

Orden on kyllä todellakin huippujen huippu lääkäri. Se todellakin osaa asiansa. Selittää ultrauksen aikana eikä vaan jökötä tuppisuuna. Ei vauhkoa turhaan vaan selittää asiat niin kuin ne on!!!!

Alkuperäinen sektio päätös oli nuorella lääkärillä se, että yksi pelvimetrian mitoista antoi " naftin tuloksen" eli 5 mm liian nafti, mutta Orden siihen, että kun herra A on RT:ssä ja aukaisee ja venyttää valmiiksi jo paikat ja kun nää meidän vauvelit ei ole vielä tässä vaiheessa mitään jättiläisiä...Ja Orden itse vielä toisiaan tutki mun lantion...:-D

Tosiaan täällä Kuopion alueella on useempikin tuplaperhe ( ja muutama tulevakin), että tapaaminen tosiaan onnistuisi...

että kasassa vielä siperoinen+ " Ryske ja Räiske" rv.37+5

Vierailija

Heippa vaan! Olipa kiva yllätys, mikäs siihen alkuperäiseen sektiopäätökseen sitten oli syynä? Siellähän on polilla vaikka minkälaista lääkäriä.. Mulle onneksi useimmiten sattui sama tosi mukava naislääkäri, semmoinen tummatukkainen, M-R O, muistaakseni nimikirjaimet, onko tuttu?

Sitten vaan synnytystä käynnistelemään! Sulla on kyllä ollut jutuista päätellen tosi mahtava vointi, minun liikuntaharrastus oli postilaatikollakäynti kerran päivässä. Sinnekin oli matkaa huimat 10 metriä..

Nyt aletaan sitten kyttäämään lauantain lehdistä niitä kaksosilmoituksia.. ;-)

=) Clefairy ja sängyissään riehuvat täystuhot 1½v

Vierailija

Jos menoon mukaan mahtuu, niin mielelläni kyllä muita tuplamammoja Kuopiosta tapaisin. Meillähän on tulossa identtiset tyttövauvat nyt vuodenvaihteessa - la 28.1.2006. Itse asumme mieheni kanssa Kuopion keskustassa.

Samapa lääkäri se on meitäkin äitipolilla hoitanut, teki rakenneultran sekä viimeisimmän ultran (n. viikko sitten). Todella tyytyväinen olen ollut Ordeniin, ihana lääkäri!!!

Neiti Kuumeinen ja Keijukaiset rv 25+3

Vierailija

missäpäin Kuopiota asustellaan ja ainahan te tossa syksymmällä (vink-vink!!!!) kun olette kokeneempia tuplaäippyleitä niin tulla meidän perhe-elämää pällistelemään.

;-D

siperoinen@yahoo.com

siperoinen+männiäiset

PS. Kyllä 12 käsiparia aina yhden käsiparin voittaa!!! Hih.

Vierailija

Minä olenkin jo kuulumisia odotellut! Oiken paljon voimia tulevaan koitokseen...

Tuo erittäin ihana lääkäri on Ordénin Maija-Riitta ja hänestä ei minullakaan ole kuin pelkkää hyvää sanottavaa! Hän oli hoitamassa myös tuon minun perätila-perätila -synnytykseni ja on todellakin ihminen oikeassa ammatissa :) Toinenkin synnytyksessäni mukana ollut lääkäri, Hännisen Kirsi saa täydet pisteet.

Tässähän voisi pian treffata kun meitä tuntuu olevan aika monta Kuopiosta päin...? ;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat