Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita samassa " tilanteessa" ?

Vierailija

Elikkäs olen rv 29 ja risat ja kaiken herkkujen (sipsit, suklaa, karkki, pulla ym. ym.) syöminen jatkuu vaan.. Jää todellakin tosi paljon liika kiloja raskaudesta, vaikka olen kyllä ennenkin raskautta ollut kova mässyttäjä. MUTTA, kun oikeesti kroppa alkaa olemaan todella kauhean näköinen ja mitäköhän se on sitten raskauden jälkeen!?!?!? Elikkäs onko muita jotka haluaisivat näyttää vielä inhimillisiltä raskauden jälkeen?!? Ja joilleka syöminen on enemmin psykologinen tarve kuin oikea näläntunne? Eli jos ois samanlaisia kanssa ihmisiä joiden kanssa voisi tsempata raskauden aikana ja sen jälkeen?!!

Kommentit (1)

Vierailija

j a söin vain kaikkea hyväskää eikä oikea ruoka maittanut sitten vain lakkasin tuomasta kaupasta hyväskää oli aluksi kamalaa mutta sitten se oikeesti alkaa helpottamaan osta hedelmiä ja vaikka vain yksi suklaa patukka sinne kotiin helpottamaan pahinta makean nälkää. Ja mulla ainakin auttoi peili kun katsoi itseään eikä näky miellyttänyt niin sai tarmoa lisää ja on muutenkin parempi mieli kun on itseensä tyytyväinen.

Uusimmat

Suosituimmat