Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Varsinkin jos häät ovat ravintolassa?

Sivut

Kommentit (20)

että eipä taida onnistua mikään boolin tarjoaminen ravintolassa. tai ehkä onnistuu, jos ostatte alkoholin ravintolan baarista, mutta en ole tällaisestä koskaan kuullut.

tämä meidän järjestely on kuulemma erittäin yleinen käytäntö, ainakin tässä nimenomaisessa ravintolassa (ravintola uunisaari), jossa paljon häitä järjestetään.

todella harva nykyään ostaa " baarin auki" isolle vierasjoukolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

meillä on varattu kumminkin 1500¿ ja tarpeen vaatiessa enemmän ravintolan viinaksiin, että boolia riittää! =)

Kun meillä on enemmän ystävä häät, kun sukulaisia ei ole ihan hirveesti.

Mutta siis päätarjonta on boolissa, tulee halvemmaksi kuin viinit.

T: ap

Siis meillä näin ajateltiin: Alkumalja, kaksi kaatoa viniä/olutta ruuan kanssa, kahvin kanssa avec, likööri tai konjakki, boolia todella paljon!

Ja muuten onnistuu ravintolassa, jos ei jossain niin aika huono palvelu. Hinta tulee vahvuuden mukaan ¿/litra.

Myös polttariporukalle tarjoamme muutamat drinksut!

Sukulaiset ei juurikaan juo joten juomatarjoilu in varmaan riittävä? =)

se on kuitenkin totuus, että kuivat häät ovat kuivat.

Uskovaiset tietysti eri asia.

Sen lisäksi saat pihtarin ja lahjankerääjän maineen, kun kutsut joukon vieraita juomaan omenamehua, kuten eräs ministeri:)

Ihan ok mielestäni. Jokainen voi sitten ostaa itse halutessaan enemmän.

Itse en kuitenkaan halunnut ravintolahäitä, jotenkin kyseisissä häissäkin meininki hyytyi, kun ihmisten olisi pitänyt maksaa omat juomansa...

Onnittelumalja kai on aika itsestäänselvä jokapaikassa. Kohteliasta on lisäksi esim. kojakki kahvin seurana, mutta ei pakollista. Kaikki boolit ja muut oluet, siiderit, drinkit ym. ovat ihan ylimääräistä eikä missään nimessä tarvi niitä maksaa vieraille.

Musta on reilua että kohtuullinne tarjoilu niille jotka juo, ei mitään ylilyöntejä eli mitä vaan baarista, vaan tarpeeksi kumminkin.

Ravintolassa häät maksaa, siitä ei pääse mihinkään! =)

Alkoholi kuuluu osana suomalaista juhlintaa ( ikävä kyllä, mutta iloista se silti on).

Pääasia että myös ne ihmiset jotka eivät juo, huomioidaan , eli limua ja muuta alkoholitonta tarjolla riittävästi myös! =)

Häät on iloinen juttu, ja ihana kun on omat häät!!

Ravintolassa, muuten saivat ostaa itse baaritiskin puolella. sukuni on körttiläisiä ja miehen suku lestoja, joten taisi olla ravintolalle kuiva ilta, vaikka he näköjään halvalla järjestivät 150hengen häät, aattelivat, että ravintola on illan täynnä ja viina virtaa... mutta eipäs virrannutkaan, taisi olla 65v setäni ainoita baaritiskillä vierailleita...

tarjolla niin paljon kuin on rahkeita hankkia, boolin voi järkätä ravintolaankin. Mikään ei ole niin kurjaa häissä, kuin se, että ruoat ja juomat loppuvat kesken.

Ja kyllä suurin osa ihmisistä suomessa ajattelee, että häissä juhlitaan kunnolla, usein aikuiset liittävät siihen alkoholin nauttimisen.

Olin kerran häissä, missä ei tarjottu mitään alkoholijuomia, kaikki piti ostaa itse baaritiskiltä, ja nämä häät ovat olleet ystäväpiirissämme aina surullisenkuuluisat.

Vierailija:

Lainaus:

Varsinkin jos häät ovat ravintolassa?

Jos ei ole rahaa, voi jättää tarjoamatta. Itse en koskaan voisi tehdä muuten kuin omissa häissäni tein eli piikki oli auki kaikille. En halua syyllistää köyhempiä, mutta säälittävää on pitää häät ravintolassa vaikka siihen ei ole varaa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat