Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moi täältäkin päin!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Äskön jo kirjoittelin pitkät pätkät ja sain sitten tuhottua koko tekstin taivaan tuuliin!!

Täällä pohjanmaalla alkoi juuri kamala syysmyrsky, mutta empä välitä moisesta, koska se tuo vain joulun lähemmäksi!! Olen viimeisen päälle jouluihminen, mutta erityisen merkityksen tälle joululle tuo tänä vuonna pikkukakkosen syntymä, jonka siis toivon tapahtuvan " jouluksi kotiin periaatteella" , koska edessä sektio.

Enää 9 päivää töitä ja sitten alkaa kauan odotettu LOMA! Sääliksi käy vain tuota meidän neitiä, joka lopettaa hoitopaikassaan mun loman alettua. On meinaan neitille niin rakas paikka, jossa on hyvät ystävät, ihana hoitotäti ja mukavat leikit. Tyttö on ollut samassa hoitopaikassa kohta neljä vuotta ja kaikki ollaan oltu tosi tyytyväisiä. Jotenkin tyttö on tajunnut tällä viikolla tilanteen " lopullisuuden" , että ei enää tod.näk. tule menemään enää sinne hoitoon, koska olen ajatellut olevani kotona niin kauan, että menee eskariin. Onneksi ihana hoitotäti pyysi käymään aina välillä ja näkeehän tyttö hoitokavereita vielä kerhossa.

Mahakeskustelusta vielä sen verran, että olen myös lopen kyllästynyt kommentteihin mahan koosta. Jotenkin ihmisillä on kumma tapa ajatella, että jos ihminen on raskaana, pitäisi mahankin olla valtava jo alkuraskaudesta. Minullekin jo ensimmäiset kommentoivat viikolla 15, että ompa sulla kyllä pieni maha! ON KAI SE JOS SINTTI ON VIELÄ 10 CM KOKOINEN, eikä se maha vielä räjähtämispisteessä ole tarkoitus olla viikolla 25:ään. Joidenkin mielestä maha sitten taas on ollut valtavan iso jo pitkään. Rasittavaa.

Mutta pidemmittä puheitta täytyy tästä siirtyä kohtapuolin BB:n pariin (oon pahasti koukussa)

t. Meimi79 rv 29+3

Kommentit (2)

Vierailija

Kokkolas synnytän,.l.a 18.12,.jouluisis siis palstailen,.Sinua en muista nyt yhtäkkiä,.

Mut tervetuloa !!!!!!!!!!!!!

t;amanda 30+5

Vierailija

Edellisen viestin oli tarkoitus mennä jouluisten pinoon, mutta en ymmärrä miten se tänne hyppäsi. Ensin sain tuhottua koko tekstin ja sitten vielä koko teksti meni väärään pinoon...

Uusimmat

Suosituimmat