Miksi toimintaterapeutit tekevät kotikäyntejä lapsen kotiin???

Vierailija

Mikä tarkoitus asialla on itse terapiaan?? Onko terapeutteja paikalla?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

ja näin hänellä on mahdollisuus saada Kelan korvaamia kuntoutuksia. Tätä kautta lapsen kehitysmahdollisuus ja toimiminen yhteiskunnassa ja veronmaksajana paranee.

Kaikki vanhemmat haluavat terveen lapsen, mutta aina näin ei käy. Yhteiskunta yrittää tukea näitä perheitä, joissa on eityislapsi. Vanhemmat kuitenkin päättävät, haluavatko lapselleen tukea. Kukaan ei varmasti pakota ketään vanhempaa esim. kotikäynteihin. Kieltäytykää vaan siis ihan kaikin mokomin!!!

Vierailija

Jotenkin kuulostaa oudolta, että täällä joku on ottanut loukkauksena tuon minun kysymyksen ja alkaa samantien nimittelemään, voisiko kyseessä olla tahallinen provosointi ja kiusa?

Jos se kuulostaa narinalta teidän korvaanne, eikä sille sitten mitään voi, kuulo voi olla valikoivaa.

Nykyisin on niin paljon ideoita ja ammattitaitoa, pitänee vaan ottaa tiukasti kiinni niistä ja odottaa ihmeen tapahtuvan oli ongelma sitten mikä hyvänsä.

Uskon, että kun vanhemmat ovat yrittäneet lapsensa kohdalla useita eri keinoja, niin ammatti-ihmisillä on paineita saada näyttää, kuinka he sitten onnistuvat.

Hieno homma!

Vierailija

Meillä on käynyt toimintaterapeutti kotona ja myös jumppari.Koti on jokaiselle ihmiselle tärkeä yksityinen paikka.Mutta itse ainakin ajattelin lapseni parasta ja sitä että on hienoa saada apua ongelmiin.

Vierailija

eli vanhemmat tarvitsevat ohjausta ja myös katsotaan kotona kuinka mahdollistetaan esim.vammaisen lapsen kotona selviytymiset ym.Mutta itse terapiatunnit voidaan todellakin pitää muualla.Jos lapsi koulussa niin siellä,jos päiväkodissa niin siellä,ja periaatteessa missä vaan esim.ulkona ym.Koulussa olevan lapsen suhteen yksinkertaisinta olisi sijoittaa terapiatunnit koulupäivän yhteyteen..T:mm toimintaterapeutin ja fysioterapeutin kanssa yhteistyötä tekevä hoitsu

Vierailija

eli tuli tuossa väärää tietoa.

Samoin, en ole kuullut että kaikissa tapauksissa terapeutit tekevät kotikäyntejä.

Fysioterapeutit käy varmaan, jos on liikuntarajoitteinen lapsi kyseessä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat