Meneekö muut anoppilaan/omille vanhemmille jouluaattona syömään niin ettei tartte ite tehdä ruokaa?

Vierailija

Me ollaan käyty nyt parina vuonna mieheni vanhemmilla, jotka asuvat lähellä. Aamupäivällä käydään riisipuurolla ja illalla syömässä. Sitten joulupäivänä mennään syömään mun vanhemmille. Ei tartte itse tehdä MITÄÄN. Viimeksi ostin aattoillaksi mulle ja miehelle juustoja ym. pientä, muttei juuri mitään jaksanut enää syödä.

Kommentit (6)

Vierailija

jouluruokien toivossa. Sen jälkeen on oltu kotosalla ja käyty esim puurolla jouluaattona mummolassa tai iltapäiväkahvilla. Viime vuonna kutsuttiin sitten mummot ja ukit meille kun ei oman lauman kanssa enää jaksettu kierrellä.

Vierailija

Laitan joulun meillä kotona, ja sen lisäksi vielä matkustamme vanhempieni luo auttamaan joulun vietossa. Ei se joulu koskaan ole lepoa ollut mummilassa, kotona pääsisin helpommalla.

Vierailija

Mutta meillä on nyt joulu vähän " auki" . Isälläni on nyt todettu ärhäkkä syöpä, joten taidetaan mennä vanhemmilleni, jos sitä toivovat. Taitaa olla isän viimeinen joulu, toivottavasti ei ole.

Mutta jos mennään, niin en mene valmiiseen pöytään, vaan osallistun ruoanlaittoon.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat