kun haluat vauvan ajatteletko koskaan sitä mitä vauva on 15 v päästä?

Vierailija

Kommentit (10)

Vierailija

Juuri tänään kysyin mieheltä tuleeko noista meidän kakaroista ihan kusipää sosiaalitapauksia kun tappelivat ja kirkuivat ja mies raivosi niitten kanssa niin mies sanoi, että " niistä tulee hienoja miehiä ja oikein hyväkäytöksisiä, koska me rakastetaan niitä niin paljon " Vauva siis haaveissa noiden kahden kaveriksi ja uskon että siitä tulee kauhea teini : )

Vierailija

En ole kamalasti ajatellut, mutta ehkä se on siksi, että se ei ole nyt ajankohtainen ajatus. Nyt kun ajattelen 15-vuotiasta lastani (jota ei ole olemassakaan), ajatus on mukava. Olisi hienoa elää lapsen kanssa hänen jokaisessa ikävaiheessaan, vaikka joskus olisikin hankalia vaiheita. Lapseni olisi varmasti omasta mielestäni tosi hieno ihminen, olipa ikä mikä tahansa :)

Vierailija

joo tottakai ajattelen. en ymmärrä miten voisin olla ajattelematta.

ihan oikeesti mun on nyt vaikee tätäkin viestiä kirjoittaa kun en ihan hoksaa että mitä hittoa tässä ajetaan takaa.. no mä väännän rautalangasta varmuuden vuoksi.

itse haluan siis enemmän kuin kaksi lasta. haluan että reilun kymmenen vuoden päästä mulla on murkkuja talossa. haluan että reilun parinkymmenen vuoden päästä mulla on nuoria aikuisia lapsia, jotka muuttaa omiin kämppiinsä. kolmenkymmenen vuoden päästä haluaisin tutustua lasteni lapsiin. jne.

toki varsinkin omat lapset on vauvoina aika söpöjä, mutta se ei todellakaan ole mikään " syy" niitä hankkia. minä ihan totta haluan että mulla on mummona aikuisia lapsia, omia lapsia joiden kanssa jutella tms.

vähäks huonosti selitetty.. sorvasin tätä viestiä varmaan vartin kun olin niin hämmentynyt.

Vierailija

vaan kuinka kauan?

kun tarhat ja esikoulut alkaa,tulee ensimakua ja koulu tuo loput!

ja ne kaverit mitä ne kerää luokseen!

voi kun ne olis pysyneet vauvoina,mut ei!

mut niin oli mullakin ne vaaleanpunaiset linssit...enkä kadu yhtään!

Vierailija

Termi vauvakuume on ihan vinksahtanut; eihän se oma lapsi ole vauva kuin pienen murto-osan elinajastaan. Jos haluaa vain vauvan, pitää kyllä vakavasti mennä itseensä ja miettiä lapsentekoa uudestaan. Esimerkkejä näistä VAUVAkuumeilijoiden lapsista on maa pullollaan: kun penska vähän kasvaa ja alkaa ilmaista omaa tahtoaan, sen pienen ihanan halittavan 20 h/vrk nukkuvan palleron vanhemmat eivät enää jaksakaan kasvatusvastuutaan ja seurauksena sitten näitä häiriötapauksia joita löytyy nykyään joka luokalta ihan ala-asteen alusta alkaen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat