Onko kukaan hankkinut kolmea lasta max 2 v. ikäeroilla?

Vierailija

Millaista elämä on? Plussat, miinukset?

Kommentit (5)

Vierailija

1v 3kk ja 1v8kk jos sitä tarkoitit.

ja hyvin on mennyt.ei mustasukkaisuutta. vauvoja ollut tavallaan 3 kerrallaan mutta nyt kun " isoja" 6,7 ja 8v on kaikki ok! suosittelen jos jaksaa...

Vierailija

1v 8kk, aluksi oli tietenkin paljon tekemistä ja valvomista, mutta nyt kun nuorin on yli vuoden ikäinen, mulla ei oikeesti ole enää mitään tekemistä. Olen siis vielä kaikkien kolmen kanssa kotona, en raaskisi laittaa pienimmäistä vielä hoitoon, mutta toisaalta elämä mulla on jo melkeinpä liian helppoa. Lapset leikkivät kaikki päivät keskenään ja touhuavat kaikenlaista:)

Vierailija

olen yhä kotona.kolmonen syntyi lokakuussa 99 ja sen jälkeen tullut vielä 2 pientä!

2 viimeisen välissä on 3v ja siitä täytyy sanoa että 3v osaa kyllä tuoda esille mustasukkaisuuden!ja on kova " omimaan äitiä" ,niin " kauan" oli nuorin lapsi.

mutta ap:lle!

rohkeasti vaan!ne on pieniä vaan niin lyhyen hetken että sitä jää kaipaamaan.

omat ongelmat on varmasti ikäerossa kuin ikäerossa.mikä sopii kullekkin!!!

Vierailija

Kahdella ekalla ikäeroa 1min ja seuraava ikäero 1v7kk... En kokenut missään vaiheessa että olis ollut kolme vauvaa samaan aikaan koska isommat oli jo käveleviä... Vaippoja sentään kului aivan hirveä määrä niin että nykyisin kestoilevana oikein kauhistuttaa... Ja tämä viimeisin ikäero reilut 3v

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat