Mitäs mieltä tyypistä, jolla ei ole ajokorttia?

Vierailija

Kommentit (10)

Vierailija

Ei ole munkaan tietoinen valinta. Mitä en ajanut sitä 18 vuotiaana ja nyt se roikkuu vuodesta toiseen. Aina keväällä päätän, pari kertaa autoa vaihdettuamme olen päättänyt, että nyt aloitan autokoulun. Viimeeksi tänään olen päättänyt, että nyt olis hyvä hetki aloittaa. Joopa joo... Palaan kertomaan, koska kortin saan. Siihen menee vuosia.

En koe olevani siipeilijä eikä mieheni ole koskaan väsyny mua viemään. Yleensä itse ehdottaa kuskausta. Itse menisin julkisilla eikä se mulle ole ongelma.

Vierailija

Mulla on kortti ollut yli 10 vuotta mutta silti mies ajaa 99,9 % meidän ajoista, en tykkää enkä oikein uskallakaan ajaa. Lapsen kanssa kaksin jos liikun, käytämme julkisia tai pummimme kyydin.

Vierailija

tämä tarkoittaa sitä, että ollaan jatkuvasti kärttämässä kyytiä millon mihinkin eikä koskaan sanota kiitoksen sanaa saati tarjouduta maksamaan bensoja tms. Usein tekisi mieli sanoa suorat sanat. Ja nämä siis äiti-ihmisiä, joilla perheessä (=miehellä) auto, kun kehtaisi vaan opetella ajamaan.

Vierailija

Haluan tietää, mitä musta ajatellaan. Aatelkaa, kohta kolme lasta eikä ajokorttia! Ihan miehen ajelutettavana olen, joo. Joka paikkaan sen pitää mut kuskaa ja aina käydä kaupassa, kun mä en osaa ajaa autoa, joo. On mulla elämä. Ja entä mun miehellä... Voi pientä raukkaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat