missä vietätte joulun jos molemmat mummilat samalla paikkakunnalla

Vierailija

omat vanhemmat aina kutsuvat/olettavat että menemme sinne aattona syömään ja joulupukki tulee sinne, ja pyytävät vielä joulupäivänäkin syömään. Mietityttää haluaisivatko miehenkin vanhemmat joskus viettää joulua meidän kanssa kun ovat muuten kaksisteen. omien vanhempien luo tulee myös siskoni perheineen

Kommentit (7)

Vierailija

Kun ollaan miehen vanhemmilla aattona, mennään sitten joulupäivänä mun äidille. Ja kun ollaan mun äidillä jouluaatto, mennään joulupäiväksi miehen vanhemmille. Mun isällä yritetään sitten käydä myös jossain välissä. Meillä ei ole vaan omaa autoa, joten toi on aina vähän sumplimista, millä kyydillä minnekin mennään. Haaveissa on, että joku joulu ollaan aatto meillä niin, että molempien vanhemmat + sisarukset tulisi meille. Ongelma on vaan se, että miten me kaikki mahdutaan tänne. Pitäisi syödä varmaan kahdessa kattauksessa.

Vierailija

Minun vanhempani kutsuvat myös anopin ja mieheni veljen luokseen aattoillaksi. Ihanaa, kun jää kaikki tuo huolehtiminen tai sitten hikipäässä juoksu paikasta toiseen, jote aikaisemmin harrastimme.

Vierailija

eli oltu vuoronperään milloin kenenkin luona, ja eri joulupäivät eripaikoissa syömässä (kiva syödä kinkkua miljoonassa eri paikassa, kun omat vanhemmat vielä eronneet). Esikoisen synnyttyä päätimme viettää joulun omillamme ja meille saa tulla ne ketkä haluaa.

Vierailija

molemmilla mummoilla 4 lasta joilla kaikilla on lapsia, enemmän kuin yksi. Aika tunkua olis jos kaikki oltais saman katon alla. Kotona ollaan.

Vierailija

Ei tule mitään miettimistä, kun kaikki ovat selvillä käytännöistä. Joskus on ollut puhetta ihan vaan omalla porukalla olemisestakin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat