Vierailija

Kommentit (35)

Parempia laulajia kyllä olisi löytynyt, esim. se Minnahan oli valtavan hyvä laulaja. Mutta kun eihän tuossa etsitä parasta laulajaa, vaan idolia ;) Ja kun kansa tykkää Ilkasta, niin sehän se silloin tulee menestymään... Mä uskallan väittää, että Ilkka on kolmen parhaan joukossa, jos ei peräti sitten tuleva Idoli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siinä on jotain selittämätöntä vetovoimaa. Aivan ihana. Mä luulen kans, että Ilkka menestyy kilpailussa hyvin. Ehkä ei ihan voita, mutta kolmen parhaan joukossa varmaan on. Hanna Pakarisesta osasin jo leipoa voittajaa alkuvaiheessa, nyt en tiedä kuka tulee voittamaan.

kun joka ryhmästä pääsee vain yksi jatkoon niin tähän ryhmään oli sitten kasattu melkein kaikki ennakkoon tutut tyypit ja voittajasuosikit

:( sarin lisäksi se lentoemo, ilkka ja roni joka olisi ihan varma anttituisku II jos vain oppisi laulamaan edes hiukan paremmin.

keitä siellä muissa ryhmissä nyt sitten on? keravan bon jovi tietty mutta muut on ihan tuntemattomia suuruuksia. olisivat ripotelleet nämä suosikit eri ryhmiin niin kansa olisi voinut tiputella niitä outoja tyyppejä tässä vaiheessa pois.

Syntynyt Thaimaassa ja muuttaneet suomeen pojan ollessa 4 kk.

Kyllä oikea kaveri pääsi jatkoon, kisan ideahan on löytää IDOLI, eli sellainen jonka koko olemus myy, ei pelkkää lauluääntä! Se Sarihan on jo voittanut yhden laulukilpailun, eikä silti menestynyt... Se varmaan jo kertoo kaiken tarpeellisen miksei jatkoon päässyt!

Ei todellakaan vetänyt puhtaimmin tuosta jengistä! No toisaalta kun amatöörit valitsee niin se ei todellakaan ole se laulutaito mikä enää tässä vaiheessa ratkaisee. Ei pitäis päsätää yleisöä äänestämään ollenkaan...

Ilkka kuuluis ihan muille esiintymisareenoille.

Idols on nimenomaan laulukilpailu; muutenhan siellä esiteltäis ihan muita taitoja. Voi vittu kun voi olla idioottia porukkaa...Sen kilpailun nimi on idols, mutta ei se sitä tarkoita, etteikö siellä laulutaitoja arvosteltaisi. Toki sitten Idoliksi valitulta tulee löytyä karismaa ja hänen täytyy miellyttää kansaa, mutta edelleenkin kyllä laulutaito on SE juttu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat