Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen persjalkainen! : (

Vierailija

Luulin näyttäväni tänä iltana hyvältä, mutta niin vaan ne pitkät gasellitytöt ovat miljoona kertaa upeampia vaikka mitä tekisi. Helvetti. Minäkin ihan viimeisen päälle treenannut ja osaan pukeutua, läskiä ei ole, mutta tälle tappimaiselle olemukselle vaan ei voi mitään. : ( Turha sanoa että pieni on kaunista, ainakaan miehet eivät sitä eleganttien pitkäsäärien perään kuolatessaan tiedosta.

Kommentit (8)

Vierailija

Me tapit emme ehkä koskaan ole sillä tavalla upeita ilmestyksiä, mutta oikea kauneus ei pituutta katso ja kyllä mies sen huomaa jos viitsii vähänkään pidempään seurata.

Vierailija

Minä ainakin olen lyhyt ja aina nauttinut kun voi rauhassa laittaa vaikka kuinka korkeat korkkarit enkä ole juuri ketään miestä pidempi. Samoin ei ollut pitkällä siskollani. Varsinkin teininä oli kova paikka, jos mukava poika oli vaikka juuri yhtä pitkä..

Vierailija

Olen lyhyt (161 cm) ja oikeasti tappijalkainen, mutta minäkin olen usein kuullut kommentteja pitkistä sääristäni :-) Vitosen vinkkeihin vielä sen verran, että vältä matalavyötäröisiä housuja, ne jos jotkut tekevät persjalkaisen vaikutelman! Housujen pitää ehdottomasti olla normaalivyötäröiset, mikäli koko vyötärön kohtaa ei ole peitetty paidalla. Lisäksi housut ja yläosa mielellään samaa sävyä. Bootcut-lahkeissa pitää olla todella tarkkana jos on lyhyt (tämän sanoi mulle itse asiassa pukeutumisneuvoja!) Jos lahkeet ovat yhtään liian leveät, niin vaikutelma on auttamatta pilalla, liian leveät lahkeet lyhentävät ja leventävät!

Vierailija

Minä harrastan visuaalista harhautusta eli housujen pitää olla leveälahkeiset, mieluiten alaspäin hitusen levenevää mallia, asukokonaisuuden mieluiten sellainen, että vyötärön tarkka kohta ei näy (missään nimessä ei saa työntää paidanhelmaa housujen sisään!) ja tärkeintä kaikista: korot, korkeat korot! Olen siis tosi persjalkainen mutta pukeudun edellä luettelemiani sääntöjä noudattaen ja olen monesti kuullut kehuja pitkistä sääristäni. :)

Uusimmat

Suosituimmat