Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

päivähoito

Vierailija

miten voitte luottaa millaista hoitoa lapsenne saa?

Kuulin just, että yksi vuotiasta istutetaan syöttötuolissa ja pihalla rattaissa

Kommentit (9)

Vierailija

Meidän 1-v juoksee koko matkan (300 m) puistoon ja säntää heti hiekkikselle, keinuihin, liukumäkeen, ympäristöä tutkimaan. Näin riippumatta siitä onko puistossa vanhempiensa tai hoitajan tai vaikka puistotädin seurassa. Ei todellakaan istu " kylmällä hiekalla" itkemässä. En muutenkaan ymmärrä, miksi lapsen kanssa pitäisi jotenkin " olla" puistossa, aikuisen tehtävähän on katsoa päältä, ettei mitään satu ja että lapsi käyttäytyy nätisti (ei ryövää toisilta leluja kädestä ym.), ei leikittää!

Vierailija

Olen/olin ensimmäistä kertaa täällä keskustelemassa...

Olisin toivonut aivan asia linjaista keskustelua... Tarkoitus ei ollut alunperinkään haukkua koko ammattikuntaa. Mutta totta on joka sana jonka kirjoitin, joten eipä muuta kuin toivotaan, että olen nähnyt unta.

Sääli vaan niitä puolustuskyvyttömiä lapsia...

Vierailija

" ollaan" ulkona. Juu, akat vaan juoruu ringissä ja antaa pienien huutaa.

Luulen että moni äiti joka näkisi mitä siellä päiväkodissa niitten seinien sisällä tapahtuu, hakisi lapsensa pois tarhasta. En kehoita kyllä viemään hoitoon alle 1.5 vuotiasta lasta!!

Vierailija

ja suu teipataan päivän ajaksi kiinni. Yksi hoitajista sitten kurkkii kulman takana vakoilemassa, koska äiti tulee ja soittaa radiopuhelimelle kollegoilleen, jotta nämä voivat ennen äidin saapumista pukea lapsen, poistaa teipit ja ottaa lapsen syliin ja esittää, että kaikki on hyvin. Lapsi on aivopesty olemaan juonessa mukana, eli vaikka päivät kauheassa laitoksessa ovat äärimmäisen traumatisoivia, hän taistellen hymyilee ja leikkii iloisena aina kotona ollessaan ja esittää aamuisin laitokseen vietäessä iloista.

Vierailija

jonka pää poksahti liiasta av:llä roikkumisesta ja tylsästä elämästä ja hän nykyään tiuskii ja huutaa lapsilleen päivittäin. ajatelkaa.

Uusimmat

Suosituimmat