Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tätä en voi sanoa kenellekään, koskaan, missään. En edes miehelleni.

Vierailija

Mutta mä koen ylemmyydentunnetta, koska olen korkeasti koulutettu. Tulen alaluokasta, yhden huoneen, alkoholistivanhempien superköyhästä perheestä, jossa kaikki toiveet asetettiin minuun. " Mene sinä, ja opiskele, koska meistä ei mitään tullut" . Nyt olen tavoitteeni saavuttanut, ja tunnen asiasta ylemmyyttä. Mutta en voi tätä koskaan kenellekään sanoa tai näyttää. Omapahan on tyhmä salaisuuteni.

Kiitos, ei mulla muuta. Nyt voitte alkaa haukkumaan mua..

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Yhdellä tapaa vanhempasi olivat ainutlaatuiset: olisivat voineet estää sinua opiskelemasta, koska se ei olisi ollut duunariperinteen mukaista. Nauti menestyksestäsi.

Vierailija

Olet varmasti saanut tehdä töitä tuon kaiken eteen, joten jokainen joka on koulunsa käynyt.. oli sitten korkeakoulutasoa tai alempaa, on varmasti ylpeä saavutuksestaan ja SAAKIN OLLA!

Onnea vaan sulle!!! :)

Vierailija

Ja jos kertoisin ammattini ja koulutukseni, et voisi aikaisempaa tekstiä uskoa.

Henkilökohtaisesti arvostan ihmisessä sitä, että voi olla rehellisesti juuri se mika on, koulutukseltaan, tulotasoltaan, ajatukseltaan ja ulkonäöltään.

Elämä on lyhyt tuhlattavaksi pelkkiin kuoriin.

Vierailija

Tässä yhteiskunnassa on merkitystä nykyään sillä, kuka tienaa ja kuinka paljon. Sekään ei ole enää koulutuksesta kiinni.

Mikä luulet minun olevan koulutukseltani, jos tuloni ovat yli 40 000¿ vuodessa?

Ja tiedoksi nyt kaikille, minusta se on vähän. Keskiverto, mutta ei hyvätulo.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat