Millaine suhde sulla on appeesi?

Vierailija

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Joskus jutellaan puhelimessa, usein lähettää mulle terveisiä jos juttelee miehen kanssa. Ostaa mulle erikseen joulu ja synttärilahjat

Vierailija

Kaikenlaista on vuosien varrella sattunut, eräällä mökkireissulla sitten jäätiin kahdestaan pariksi tunniksi ja sekstailun puolellehan se meni. Sen jälkeen molemmat varoneet muiden läsnäollessa liian läheistä keskustelua. Seksiä aina joskus, viime vuonna 6 kertaa. kesän 2003 sekstailut ovat minulle ongelmia, nimittäin nuorin syntyi maaliskuussa enkä edelleenkään ole varma, onko hän veljelleen veli vai setäpuoli... hih... No, suvusta kuitenkin.

Appi on viriili ja taitava kuuskymppinen.Anoppi on kärtyisä marmattaja, jolla ei koskaan mikään ole kunnossa, ainakana omasta mielestään.

Vierailija

Appi on helposti lähestyttävää, puheliasta tyyppiä. Välillä niin puheliasta, että hermoille käy, mutta yleensä ihan ok. Minä olen hänelle varmaan lähestulkoon oma tytär. Heillä ei tytärtä ole ja muiden poikien avioliitot ovat joko kariutuneet tai ainakin viittä vaille. Ja kun kohta ollaan kymmenen vuotta tunnettu, niin kyllä tässä pikku hiljaa alkaa tuntua, että samaa perhettä ollaan. Itse olen positiivisesti yllättynyt siitä, miten hyvin tulee toimeen lapsemme kanssa.

Vierailija

Ei keskustella, ei tavata, appi ei tule neuvomaan latenhoidossa tms. Appiukkoni istuu nimittäin pilvenreunalla jo seitsemättä vuotta...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat