Onko muita joilla joku tietty pikkuhousunsuojamerkki aiheuttaa hiivaoireita, mutta toinen taas ei?

Vierailija

Vai mitä tämä nyt on....?

Mulla ei ole ollut hiivatulehdusta pitkään aikaan, mutta käytin viimeksi menkkojen loppuvaiheessa Alwaysin pikkuhousunsuojia joita en ole vuosiin käyttänyt kun ovat niin imukykyisiä " että suukin kuivuu" niin kuin siskoni asian ilmaisi. (Eivät sovi siis siskollekaan kun kuivattavat limakalvot.)

Nyt kun taas oli menkat alkamassa käytin noin 4-6 h niitä (varmuuden vuoksi) ja heti tuli taas hiivaoireita, jotka kestivät/ovat kestäneet vuorokauden. (Nyt ei enää tunnu kun menkat just alkoi päivällä.)

Mietin vaan että voiko tämä olla vain noista tietyistä ph-suojista johtuvaa vai onkohan mulla alkamassa taas joku hiivakierre? Vai onko mies käynyt vieraissa, mitä en kyllä todellakaan usko. Kävin gynellä pari viikkoa sitten ja kaikki oli ok. (Kai siellä nyt olisi huomattu jos jotain olisi ollut, lääkäri otti näytteen ja tarkisti ettei ollut hiivaa ainakaan enää jäljellä.)

Kommentit (8)

Vierailija

Alwaysin siteitä pystyn käyttämään kun vuoto on runsainta, mutta muina päivinä kuivattaa tosi pahasti, tarttuu melkein kiinni ihoon. Nuo ph-suojat tuntuivat nyt paremmilta kuin silloin monta vuotta sitten, mutta näköjään eivät sovi vieläkään. Sinänsä harmi, koska pysyvät tosi hyvin paikoillaan ja aluksi tuntuvat hyvältä (=ei tunnu). Kokeilenpa noita Lidlin seuraavaksi.

Toivottavasti kutina ja kirvely ei jatku enää kun menkat on loppu.

ap

Vierailija

Mä kuvittelin että mulla on todella pahan hajuinen valkovuoto mutta kun vaihdoin merkkiä (pika ostos lidlistä) niin tämä ongelma on poistunut.

Nyt olen sitten käyttänyt lidlin pikkuhousunsuojia ja olen todella puhtaan tuoksuinen ja oloinen:)

Vierailija

Mua kans on vaivannut hiiva ja olen miettinyt että mistä se johtuu kun alwaysin jälkeen aina tulee vaikka muka hyvin pitäis imeä ököt itseensä... No siitäpä siis juuri se tuleekin! :) Itse oon käyttäny nyt kans noita extra suojia ja ne on ollu hyviä. eikä ole kyllä hiivakaan oireillut! Tiedänpä nyt välttää niitä alwaysseja! KIITOOOOOS!

Vierailija

Ja kuitenkin aina pakko monta päivää töissä pitää, kun mulla on niin epäsäännölliset menkat. En halua että kesken asiakaspalvelutyön tai kokouksen tunnen menkkojen alkavan, kun vessaankaan ei pääse. Libresset ei koskaan ole aiheuttaneet mulle mitään oireita, mutta alwaysejä en kyllä käytä!

Vierailija

En ole voinut moneen vuoteen, joten sitä en tiedä, että ovatko muuttuneet. Muovinen pinta aiheuttaa mulle kutinaa ja kihelmöintiä. ja hiivatulehduksen. Muitakin joutuu vaihtamaan usein, eli niissäkin muovia jonkin verran.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat