Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vanhoja heiloja nähdessänne oletteko ajatelleet

Vierailija

että luojan kiitos en lähtenyt tuon matkaan eli jos exällä tosi surkee elämä nyt ajelee jollain kotterolla jos silläkään työkkäriin vai kaduttaako jos exällä menee sikahyvin?

Kommentit (8)

Vierailija

Yksi eksistäni on samalla alalla kuin oma mieheni, tienaa hyvin jne. On komea ja kaikkea... Mutta pinnan alla ihan erilainen, vieläkin samanlainen kuin nippanappa täysi-ikäisenä, eli tärkeintä on juhliminen ja biletys. Mulla itselläni kun on jo kaksi lasta ja perhekeskeinen aviomies ;)

Ja yksi eksistäni on tosiaan sellainen luuseri, että täytyy vain olla onnellinen että älysi lähteä siitä suhteesta... Sen kanssa mä varmaan olisin kyllä lapsia saanut ja naimisiinkin se olisi mun kanssa mennyt, mutta mua häiritsi se, ettei sillä ollut yhtään kunnianhimoa, niin kuin ei ole nytkään. Töihin se ei jaksanut (viitsinyt) mennä, eleli sosiaalituilla ja välillä heitti pimeää keikkaa. Rahat oli aina tiukilla ja minä elätin meidät. Että tosiaan olen onnellinen etten sen matkaan jäänyt.

Kyllä hyvään parisuhteeseen vaikuttaa ulkoisetkin tekijä, tulot, varallisuus jne. Ei mekään miehen kanssa nyt leveästi eletä, kun meillä on kaksi alle kaksivuotiasta lasta, mutta juuri ja juuri tullaan toimeen, ja vuoden päästä ollaan jo ihan keskituloisia, kun minä palaan töihin.

Vierailija

Tiedän, kuinka vittumaista on, kun kaikki omat tulot menevät toisen elämän ylläpitoon. Sellaista ei jaksa kukaan loputtomiin, kun toinen elää vain siivellä. Eli sikälikin se varallisuus tai edes jonkin asteinen kunnianhimo on tärkeää parisuhteessa, ettei toisen tarvi yksin elättää koko perhettä...

Vierailija

tarkotus ei kyllä ollut se raha juttu vaan niinku mä ainakin kun yhden exän näin niin se ajatusmaailma että mahdollisimman helpolla ja vähällä työnteolla täytyy pärjätä ja vielä rehenteli sillä niin ei semmonen tullut silloin nuoruudessa esiin tässä ihmisessä. ja rikasta exää ei sitten olekkaan.

Vierailija

Onneksi en sitten sille riittänyt 15v sitten. Kun joskus kohdattiin, huomasin kuinka eri teitä elämä on meitä vienyt. Itse elän tavallista keskiluokkaista elämää keskiluokan arvoineen ja ex roikkuu viikonloput baarissa suunnitellen eläkkeelle jättäytymistä nelikymppisenä.

Ei mitään yhteistä, ei enää.

Uusimmat

Suosituimmat