Te, joiden seksielämä alkoi hyvin (liian) varhain!

Vierailija

Miten seksin saralla sujuu nyt?

Minä aloitin seksin aivan liian nuorena (13-vuotiaana). Jouduin vanhempien erottua hunningolle, ja siitä tämä juontui. Vieläkin kärsin voimakkaista seksuaalisista ongelmista, ja olen kohta 30-vuotias. Seksi ei vaan suju. :( Muilla?

Kommentit (7)

Vierailija

Rakastuimme jo silloin ja edelleen olemme onnellisia. Yhteistä taivalta jo 15vuotta. Seksi on vain parantunut vuosien mittaan. En ollut omasta mielestäni liian nuori seksiin. Se tuntui hyvältä ja oikealta kun sitä molemmat tahtoi. Seksiä haluaa kumpikin meistä säännöllisesti ja enemmän kuin kerran viikossa. Joten kai meillä silloin hyvin on asiat!

Sun kannattaisi ehkä miettiä että onko seksielämän huonoudellesi jokin muu selitys kuin nuorena sekstailu...?

Sinulla voi olla jotain muuta takana. Oletko pettynyt miehiin?

Olitko aina rakkaudesta sängyssä? Odotitko enemmän mitä sait ja petyit? Ehkä ammatti auttaja olisi parempi neuvoja kuin tämä palsta?

Vierailija

Kannattaisko sun käydä ongelmistas puhumassa esim. psykologilla tai jollain muulla terapeutilla? Eihän sun välttämättä tarvis varata kuin yksi aika, sekin voisi helpottaa kun saisit purettua niitä suurempia ongelmia terapeutille. Sen jälkeen voisi olla helpompi kotona jatkaa omaa pohdintaa.

Jos sä yksin olet näin kauan ongelmias pyöritellyt, niin tuskin ne itsestään ratkeaa... Tsemppiä vaan!

Vierailija

Aina etsin jotain uutta, jotain parempaa, jotain täyttävämpää. Etsin kiihkoa, intohimoa, hulluutta.. nyt on ihana mies, jonka kanssa pääpaino on läheisyydessä ja hellyydessä. Mutta sekin on alkanut ahdistaa, ja tuntuu, että vain etsin ja etsin jotain muuta, mutta en tiedä mitä..

Vierailija

hyvin sujuu ikää nyt 27 . siitä olen onnellinen että vaikka neitsyys meni niin varhain niin seksi kumppaneita on kertynyt vain 4.

Vierailija

mutta en voi sanoa, että minua mitenkään kaduttaisi tai että siitä olisi tullut ongelmia. Mulla oli hyvä kasvatus ja ehjä, turvallinen, rakastava koti, joten mistään rakkauden ja hellyyden puutteesta varhainen seksielämän aloitus ei johtunut. Olin muuten kiltti tyttö, en juonut, polttanut tai hillunut kaupungilla. Ensimmäinen poikaystäväni oli myös kiltti, 3-4 vuotta vanhempi ja minäkin olin hänen ensimmäisensä. Sänkyyn ajauduimme minun aloitteestani. Tuntui, että olin odottanut jo kauan. Kiinnostuin seksistä ja seksuaalisuudesta hyvin nuorena, ikäarvioita en tähän laita, etten järkyttäisi ketään. Ja kuten sanottu, olen monesti miettinyt, olenko jotenkin epänormaali, kun halusin seksiä ja pidin siitä jo niin varhain, mutta kyllä mielestäni olen ollut ja olen yhä ihan normaalin tasapainoinen.

Nykyään olen pysyvässä, pitkäaikaisessa parisuhteessa, seksielämän suhteen olemme avoimia, kaikki on hyvin. Ennen mieheni tapaamista harrastin seksiä vaihtelevasti, oli pitkiä taukoja ja välillä olin suhteissa. Yhden yön juttuja en ole juurikaan harrastanut - en ole koskaan viihtynyt yöelämässä niitä metsästämässä.

En suinkaan yritä sanoa, että mielestäni kaikki 14-vuotiaat saati nuoremmat olisivat kypsiä seksiin. Uskon, että liian varhaisesta aloituksesta väärin motiivein voi olla myöhemmin haittaa: syyllisyyttä, häpeää tms. Itse olin kaiketi yksi harvinaisista poikkeuksista. Ap:n tapauksessa, ja muissa vastaavissa, suosittelisin psykologin kanssa keskustelemista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat