Me Naiset Moni sinkkunainen asuu tietämättään ”miehenkarkottajassa”, väittää sisustusterapeutti – näistä merkeistä sen tunnistaa
Me Naiset Veera, Marita, Saija ja Sini riisuutuivat – ”En keksi yhtään syytä, miksi minun pitäisi inhota kehoani”
Me Naiset Pika-apu lihasjumeihin – yksi venytys herättää lähes kaikki kehon lihakset ja tuntuu selässä taivaalliselta
Aloita uusi keskustelu Previous thread Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana vapaa mä olen niin täynnä mun äijää!!! mä olen niin täynnä mun äijää!!! Vierailija klo 23:40 | 14.10.2005 On niin hermoillekäyvä nyt et oikein vtuttaa!! Ajattelee omaa napaa aina minä itse ensin kehtaa tulla töistä valmiiksi kiukkuisena kotiin tyyliin kukaan muu ei tee töitä kun hän hermostuu muksuille ja makoilee mielellään sohvalla omat menot on kiinnostuksen kohde nro 1 ja niitähän riittää!!! Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Kommentit (0) Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Sana vapaa Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana vapaa Aloita uusi keskustelu Previous thread Seuraava ketju
On niin hermoillekäyvä nyt et oikein vtuttaa!!
Ajattelee omaa napaa
aina minä itse ensin
kehtaa tulla töistä valmiiksi kiukkuisena kotiin tyyliin kukaan muu ei tee töitä kun hän
hermostuu muksuille ja makoilee mielellään sohvalla
omat menot on kiinnostuksen kohde nro 1 ja niitähän riittää!!!