Mä olen niin tylsistynyt. Tekisi mieli jättää lapset tänne kaksin ja lähteä jonnekin

Vierailija

Ja vetää vaikka pää täyteen.

En toki tee sitä. Ei ole edes mitään erityistä syytä olla allapäin, huomenna kun herää on varmaan jo parempi olo.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

on asiat ajautuneet siihen pisteeseen että mies ei kanna mitään vastuuta saati tajua että teilläkin on yhtä lailla oikeus käydä joskus jossain tai olla itsekseen ja mies huolehtii lapsista???

Missäpäin asutte, oletteko yrittäneet saada ystäviä, minusta tiedän uskon että suurin syy pahaan mieleenne on juuri tuo ystävien puute, itselläni on joskus ollut sama tilanne. Yksikin hyvä ystävä niin elämä on paljon ihanampaa.

Vierailija

jos ainoastaan AJATTELEE tai tekee mieli tehdä jotain. Siitä on vielä hyvin pitkä matka siihen varsinaiseen tekoon. Aikuinen ihminen kyllä tajuaa, että ajatukset ja teot ovat eri asia ja ajatuksia ei tarvitse hävetä tai pelätä, ne ovat vain ajatuksia. Kaikkiin asioihin tässä maailmassa ei tarvitse terapiaa tai ammattiauttajaa, ihan terve järki auttaa.

Vierailija

Ajattelin ehdottaa, joskos puhuisit jonkun kanssa tällaisista ajatuksista tai hakisit apua. Kuulostaa minusta vakavammalta kuin "tylsistyminen", kun tekee mieli jättää lapset yksin ja vetää pää täyteen...

Vierailija

Mies juokseen omissa menoissaan joka viikonloppu. Minulla ei ole ketään kaveria, joka lähtisi minun kanssani jonnekin. Elämässäni ei ole mitään muuta kuin työ ja koti.

Miehen kanssa välit tulehtuneet, nukummekin eri huoneissa. Itken lähes joka ilta itseni uneen ja kieriskelen itsesäälissä; kenelläkään muulla yli 3-kymppisellä ei voi olla näin yksinäistä elämää.

Te ette tiedä miten rankkaa tämä on!

Vierailija

samassa kerhossa olin pitkään. Muutto vieraalle paikkakunnalle, mies aina omissa menoissa, minä yksin lasten kanssa kotona jos halusin johonkin yksin lähteä niin mustasukkaisen miehen kanssa hirveä riita.

Luojan kiitos ero tuli 4 kk sitten enkä ole katunut hetkeäkään vaikka kahden pienen kanssa työssä käyvänä äitinä on välillä todella rankkaa.

Mutta ainakin olen VAPAA!

Vierailija

työreissussa ollut jo kuukauden. Joka lauantai-ilta siis juhlimassa=( Ja minähän se sit täällä kotona kökötän lapsen kanssa joka viikonloppu... Kyllä tähän sit turtuu, eikä jaksa enää ees ajatella. Tai parempi, kun ei ajattele, niin ei ala vituttamaan. No niin, nyt sit alako....

Vierailija

Melko pienellä paikkakunnalla asutaan enkä ole tyyppiä joka hakemalla hakee ystävää. Se on vähän kuin rakkaus, tulee kun on tullakseen.

Pari kaveria on, mutta he ottavat yhteyttä vain kun tarvitsevat jotain.

Mutta jos saisin edes yhden ystävän, jonka kanssa voisin käydä lenkillä, elokuvissa, istua iltaa ja jutella ihan mistä asioista vain. Mutta kun ei ole ketään. Kirjoittelen sitten tänne asioistani, mutta täälläkin useimmiten saa ilkeitä vastauksia, joten parempi sitten vaan pyöritellä niitä asioita omassa päässään. Olen niin masentunut etten jaksa touhuilla lastenkaan kanssa mitään, makaan vaan sohvalla ja tuijotan tyhjyyteen.

Vierailija

jos se estää normaalin elämän, ollaan jo vaarallisilla vesillä. Lisäksi ajaa minut raivon partaalle ajatella että miehesi juoksee jatkuvasti jossain etkä sinä pääse mihinkään, mitä se semmoinen on???!!!! Yleensä ne jotka ovat sairaan mustasukkaisia, yleensä itse tekevät jotain ei sallittua ja luulevat sitten muidenkin tekevän niin eivätkä siksi päästä vaimoa ulos. Miksi et sano tappelun alkaessa että jos sinä menet, minäkin menen myös??? Sinuna miettisin suhdetta vakavasti, kuten joku sanoikin, helpompi on olla yksin kuin mustasukkaisen partnerin kanssa,

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat