Vierailija

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos tuli kokeesta 10- sain kuulla kunniani, kun olin saanut niin " huonon" numeron. 9½ sai mut itsenikin jo itkemään, koska tiesin, että äiti olisi vihainen. Jos todistuksessa oli 9, äiti soitti opettajalle ja vaati selityksen, mitä oon tehny väärin, että mua rankaistaan niin huonolla numerolla. Oli hirveät paineet, pakko pingottaa, ja peruskoulun päästötodistuksessa sitten komeilikin pelkkiä kymppejä äidin mieliksi... :/

Itse rankaisen kyllä jos tulee alle ysin numeroa. Nimittäin sillain että kuulustelen läksyt seuraavaan kokeeseen asti. Se on ihan kammoa meidän pojille...

Harvoin sellaista tapahtuikaan kyllä, mutta ei olisi rankaistu sittenkään. Yhden kerran tosin muistan, kun olin jotenkin onnistunut saamaan jostakin kokeesta 5, vanhemmat kyllä pitivät vähän tarkemmin sen jälkeen silmällä läksyjä varsinkin siitä aineesta.

Epäsuorasti niin, ettei isä huomioinut mua millään tavalla positiivisesti muulloin kuin silloin kun tuli hyviä numeroita. Muuten sain vain kritiikkiä kritiikin perään kaikesta mahdollisesta ja erityisesti niistä asioista jotka oli mulle tärkeitä. Luulin lapsena, että isäni inhosi minua syvästi. Kokeista sain aina kymppejä, olihan se edes jonkinlainen tapa saada isän hyväksyntää. Koko aikuisajan elämäni on ollut ihan sekaisin. Toivoisin, että voisin jättää nämä jutut jo taakseni ja jatkaa elämääni, mutta se on hämmästyttävän vaikeaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat