Snif...:`((( Tasan vuosi sitten olin synnyttämässä pikkuistani....

Vierailija

ja nyt tuolla tuhisee juuri 1-v synttäreitään viettänyt prinsessa! Miksi aika menee näin nopeaa, äidin sydän särkyy....

Kommentit (14)

Vierailija

Aina ei ole synnytys muistot niin ruusuisen ihania, mutta järjettömän iloinen olen pienestä pojastamme ja vielä koittaa aika jolloin kätilöt ja muut neuvolaädit saa turpaansa. Tavalla tai toisella. Kiitos siitä.

Vierailija

ja sitä, etten saa enää otetta ajasta, vaan se menee menojaan...ja synnytyksestä on niin ihanat, täydelliset muistot. MInun pieni kultani, perhonen hiuksissa syntynyt!

Vierailija

rakastan häntä niin paljon, että sydän pakahtuu joka kerta kun katson häntä. Onko hän minusta? Millainen hänestä tulee? Rakastaako hän minua vielä 20 vuoden päästä? Haluanko vielä 20 vuoden päästä rutistaa hänet syliini ja huutaa; älä koskaan lähde luotani?? Sinä pieni prinsessani, olet elämäni. Jumalalle kiitos, että sain sinut. Suojelen sinua kaikelta pahalta, maailman loppuun asti.

Vierailija

Jotenkin haikeaa... Vaikka täytyy kyllä myöntää, että yksivuotiaan kanssa on jo paljon helpompaa kuin vastasyntyneen tai pienen vauvan. Silti haikeudella olen katsellut vauva-albumia, ja miettinyt niitä vuoden takaisia tapahtumia aivan pääni puhki. Ensimmäinen lapsi on niin valtava mullistus, TUNNEPUOLELLA. Ja niitä pieniä 56 -senttisiä vaatteita on tullut kaiveltua tuolta vaatekaapin ylähyllyltä pahvilaatikosta... *nyyh*

Ihanaahan se on katsella kun oma lapsi oppii kaikkea uutta, kasvaa ja kehittyy... Mutta haikeaa toki myös.

Vierailija

Miten pieni ja särkyvä oletkaan,

oma hentoinen lapsoseni

Sinut syliini tahdon rutistaa,

ja nuuhkia ihanaiseni.

Ei mikään mahti milloinkaan

sua luotani pois saa viedä

Sinä pahuuksista maailman

vielä mitään et onneksi tiedä.

Sua tuulet lempeät tuutikoon,

ja hyväilköön höyhenet sievät,

kun unien maahan matkustat

sinne polut pehmeät vievät.

Vierailija

Ihana pieni neitokainen. Ihania ovat isot sisaruksetkin, ovat jo koululaisia.

Jotenkin haikeaa - meillä ei enää ole vauvaa. Minne se vauva-aika katosi? Ja nyt alkaa olla taaperovaihekin jo ohi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat