Paikalla puhelinmyyjiä? Kysymys teille.

Vierailija

Kun soitatte asiakkaalle, katsotteko etukäteen mitä lehtiä hänelle sillä hetkellä tulee? Otatteko selvää, onko joku muu samaisesta firmasta lähi aikoina / samana päivänä soittanut kyseiselle ihmiselle?

Mulle soitti pari päivää sitten saman päivän aikana kaksi myyjää samasta firmasta. Kaiken huippu oli, että molemmat tarjosivat lehtiä, jotka mulle jo tulee. Huippuärsyttävää on myös se, kun sanotaan, että saat lahjan mutta kuitenkin joutuu tilaamaan " lahjan" saadakseen.

Kommentit (9)

Vierailija

tuli firmalta ja niissä ei ollut mitään tietoa voimassa olevista tilauksista (valitettavasti) eikä niitä saanut mistään selville.

Poimintoja näihin printteihin otetaan ihan mistä sattuu (vanhoja tilaajia, kilpailuun osallistuneita tai vaikka johonkin rekisteriin/liittoon kuuluvia) ja valitettavasti välillä joku saattaa olla yhtäaikaa monissa poiminnoissa mukana :(

Myin lehtiä 5 vuotta sitten joten homma on voinut muuttua...tietokonetta ei meillä ainakaan ollut...nykyään saattaa jo olla monissa paikoissa, tiedä sanoa.

Harmi jos ovat olleet vaivaksi...

Vierailija

" mun täytyy nyt kyllä sanoa suoraan etten tällä kertaa tilaa mitään, mutta kiitos sinulle soitosta ja vielä toivottelen oikein mukavaa työpäivän jatkoa ja rutkasti kauppoja!"

luulisin että jää kaikille ihan hyvä mieli. eikä tuosta voi enää hurjinkaan myyjä jatkaa.

Vierailija

Muista ettet laita koskaan puh.numeroon mihinkään kilpailuun/kyselyyn ja muista ruksata kupongeissa se kohta ettei tietoja saa käyttää suoramarkkinointiin.

Vierailija

mutta aika hiljattain vielä oli kyllä ihan ne printit käytössä. siinä kun pöydällä möllöttää vaikka 60 sellaista lappua ja tarkoitus olisi saada vähintään kymmenen kontaktia tunnissa niin ei oikein osaa ajatella että kävisi joka lapun tarkastuttamassa kaikilla kahdellakymmenellä työkaverilla että ovatko soitelleet samalle tyypille lähiaikoina.

kyllä kaikenlaisia vahinkoja sattuu, mutta ei se ole kyllä puhelinmyyntifirmankaan etu jos asiakkaat hermostuu.

Vierailija

Täytyy harkita sitä puhelinmyyntikieltoa. Toisaalta taas puhelinmyyjistä monet on ihan hauskoja tyyppejä, joiden kanssa on kiva silloin tällöin sanailla. Joskus ne soitot harmittaa mutta useammin ainakin hymyilyttää ellei peräti naurata. Viimeksi sorruin tilaamaan kun oli niin avuttoman oloinen tytön ääni ja kuullosti kuin olisi lukenut suoraan paperista; oli varmaan myyntikikka sekin.

Terv.ap

Vierailija

en toki tiedä miten tuola yksityisillä kotimyyjillä on tilanne mutta...

monissa firmoissa kyllä käsittääkseni numerot otetaan suoraan luettelosta ja silloin ei oo kustanjassa taas vika. :/

Harmi kun ihan hyvä työ pilataan tollasella liikatarjonnalla ja ihmisten ärsyttämisellä, puhelin on kuitenkin ihan hyvä tapa tilata lehtiä; lehdet on edullisia ja pätkien pituudessa on tosi paljon valinnanvaraa.

Vierailija

näkyä sen firman sulle tulevat lehdet, kilpailijoiden ei luonnollisestikaan näy. En tiedä kuinka usein rekistereitä päivitetään, sillä vaikka myyjä sinne itse kuittaa tilauksen, hyväksytään se lopullisesti vasta sitten kun ensimmäinen lasku on maksettu eli saattaa mennä parikin kuukautta :/

Tuohon päällekkäin soitteluun syynä voi olla se, että todellakin myyjiä on niin monenlaisia: osa on suoraan lehtitalon alaisena, osa taas toimii itse yrittäjänä, joku on taas tämän yrittäjän alaisena jne. Näin ollen voit valitettavasti todellakin saada useita puheluita koskien samaa lehtitilausta. Paras keino ehkäistä puheluihin vastaamista on asettaa omalle numerolleen puhelinmyyntikielto. En nyt valitettavasti muista itse numeroa...

Ja lahjasta, näinhän se on, että lahjuksilla ihmiset koukkuutetaan ostamaan lehtikin, mutta jouduthan syntymäpäivilläkin ostamaan kakut yms. saadaksesi lahjoja, noin karrikoidusti sanottuna!

Mutta tosiaan, jos puhelut häiritsee, niin aseta puhelinmyyntikielto päälle!

Vierailija

Voit vielä perua tilauksen kun se tilausvahvistus tulee ennen ekaa lehteä :)

Oon ite huomannu että parhaiten ilman vänkäämistä jaa puhelun loppumaan kun vastaa kaikkiin kysymyksiin pelkän EI...:D

(siis oon se toinen joka on myynyt aiemmin)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat