Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Olen tämän jo useasti huomannut. Kun olen jonkin aikaa täällä ollut, ilmestyy JanicaJesmiina.

Sivut

Kommentit (33)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

saadakseen ihmiset luulemaan että minä olen muka JanicaJesmiina. Tänne hän kirjoittelee kun huomaa minut palstalla. Minähän täällä ensin olen ja sitten tulee JanicaJesmiina. Ja taas te väitätte että minä olen muka JanicaJesmiina. Ja minä syytön kärsin huijarin maineesta. Tänään sain jopa olla muistaakseni pari tuntia rauhassa ennen kuin JanicaJesmiina tuli.

eli se ketju jossa hän sanoi ettei ole feikki. Ja josta te aloititte tämän minun syyttämisen JanicaJesmiinaksi. Teille muuten tiedoksi että en koskaan käytä sanaa feikki.

Ja ne ketjut poistettiin siksi että Vauva-lehdessä nähtiin että JanicaJesmiinan viestit olivat toisen henkilön kirjoittamia ja hän oli sen vainon aiheuttanut minua kohtaan.

että kun olen täällä palstalla, tänne tulee aina viestejä joissa väitetään että olen JanicaJesmiina. Sellaista ei ole kiva lukea kun se ei pidä paikkaansa.

olet vainoharhainen, nainen! Et ole maailman napa, perhana soikoon. Enhän mä nyt voi rupee vahtimaan milloin sä täällä oot, että saanko tulla. onko sulla skitsofrenia?????

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat