hei kaikki joiden ulkonäön äitiys " pilasi"

Vierailija

Tuleeko teillä koskaan haikeaa oloa, että näyttäisipä vielä yhtä nuorelta ja kauniilta kuin ennen lapsia? En tarkoita siis katumisfiiliksiä LAPSISTA, vain sitä lievää ikävää oman huomiotaherättävän ulkonäön perään, kun keräsi katseita ja oli miesten päiväunelmien kohde...

Sitä minä olin ennen, nyt kukaan mies EI KATSOKAAN (paitsi joku 4-kymppinen ehkä) sillä silmällä. Mikään muu ei ole miehille niin näkymätön kuin ruma nainen.

Minusta ruman tekivät 20 kiloa ylipainoa, eikä aikaa hoitaa itseään eikä liiemmin rahaa ostaa uusia, näyttäviä vaatteita. Ehkä vielä joskus olen taas kaunis...

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Minusta ruman tekivät 20 kiloa ylipainoa, eikä aikaa hoitaa itseään eikä liiemmin rahaa ostaa uusia, näyttäviä vaatteita. Ehkä vielä joskus olen taas kaunis...

Vierailija

mieletön määlä raskausarpia. En näytä enää hyvältä missään " paljastavammassa" . Mahani roikkuu. Rintani riippuvat. Eli ei se kaikki " pilaantuminen" ole läskiä.

ap

Vierailija

Omasta mielestäni olen yhä ihana ja sexikäs. Se tulee jostain sisältä kai? Tai ehkä mulle riittää että mies rakastaa mua yhä eikä sitä haittaa tai ainakin välillä kehuu yhä kohtuullisina säilyneitä paikkoja. Tosin ylipainoa ei jäänyt, mutta tissit on pitkät. Tai onko niin et muistan vielä vanhoja aikoja ja karu todellisuus ei ole vielä tavoittanut aivoja :)

No se on kaikki kauneus maallista, se ei mulle paljoa merkkaa. Olet ihana, tiedä se - ja muutkin huomaa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat