Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä tehdä tälläisen miehen kanssa?

Vierailija

se ei oo isä meen lapselle, se ei oo mies mulle.. oon yrittänyt jaksaa koska sai lääkkeet masennukseen ja nyt katotaan jos pohjalta löytyis jotain ylivilkkautta..

plussiakin tietty on.. mut helvetti sentään lapsi on kipeänä ja sen piti mennä kymmeks töihin..sain just lapsen nukkumaan ku tään puhelin soi.. torvi jää tietysti puhuu niin et lapsi herää.. joku työkaveri soitti et tarvii limpparia!!!!!!!! no tää lähti taas 2 tuntia aikasemmin töihin vaan siks.. ei tullu ajatelleeks et poju herää vähän väliä ja mäkin ehkä kaipaisin apua..

mä oon niiiiiiiiiiiiiiiin loppu.. oon raskaana.. viikoilla 27.. alkaa jo maha painaa ja poikamme ei vielä kävele.. saan yksin kantaa ja hoitaa häntä.. meen lapsi ei oo edes innoissaan nähdessään isänsä mut sillon on ku näkee mun veljen tai vaarinsa.. (tosin nähdään joka päivä niitä

plaah.. miten kauan jaksaa tilannetta vai onko tää edes mahdoton tilanne..

miinukset on

- ei seksiä

- ei muitakaan hellyyden osoituksia

- ei ole kunnolla lasten/lapsen kanssa..

ymmärrän jos masentunut ja inhoaa itseään ettei halua mitään mut kyl mulle kunnon hali joskus kelpais. lapsen kanssa ei mukamas osaa olla.. omaa isä mallia ei oo koskaan ollu kunnolla.. nähnyt vaan ryyppäämistä.. ja välinpitämättömyyttä..

hyviä puolia on et ei ryyppää/polta.. on kotona.. vaikka ei läsnä aina mut ei ainakaan tartte miettiä missä pyörii.. käy töissä.. laittaa ruokaa.. antaa mun olla pitkään lasten kanssa kotona ja suostuu tekeen lisähommia et saadaan uus/isompi asunto ja uudempi auto..

eli hoidanko vaan kiltisti lapset ja mies työnsä.. rakastan häntä.. ja tiedän et jos jätän hänet. hän ei pärjää.. ainakaan nyt.. alkaa varmasti juomaan ja makaa vaan yksin kotonaan..

kiitos jos joku jakso lukea.. mun mietteitä.. olis kiva kuulla muitten mietteitä asiasta.. etenkin siitä et onko mahdollista kun lapsemme kasvaa niin myös heidän suhteensa muuttuu.. ja isäkin alkaa viihtymään hänen kanssaan..

Kommentit (8)

Vierailija

tai sanotaanko näin et löysin hänet baarista kaks vuotta sitten.. ei tehnyt muuta kuin istui kotona ja joi.. ei ammattia, työtä, ajokorttia, poltti, joi.. tavallaan mun takia reipastu.. ja hankki just koulutuksen.. pääsi vakkaritöihin.. lopetti juomisen.. polttamasinen.. mut sit ku vauva tuli.. ei oo yhtään osannut olla sen kanssa.. tuntuu et katuu sen syntymää.. ei tosin oo sanonut näin.. sano vaan et tuli niin äkkiä.. eikä tajua et mitä sen kanssa pitää tehdä.. ei oo yhtään oma-alotteisuutta.. mut mietin et sit ku lapsi kasvaa ja tulee itte pyytää leikkimään ni ei varmasti kieltäydy..

Vierailija

seuraava aika vasta syksyllä.. siihen asti lääkkeiden avulla.. vaikea lapsuus.. tai siis isänsä joi.. oli paljon riitaa.. sit ero.. äiti oli paljon töissä.. ja mieheni työnnettiin aina millon mihinkin.. puuttu täysin turva.. ymmärrän kyl jotenkin miestäni ku ei oo luonteeltaan paha mut pelkään omaa jaksamistani samalla..

Vierailija

hoitaa kaiken yksin.. ja katella miestään.. se tässä onkin.. jos on töissä kaikki ok.. mut ku on lomalla tai vapaalla 3-7päivää ja mitään ei tee..ni sit raivostuttaa ja paljon

Vierailija

Terapia on varmasti oikea rakaisu, voisitko koettaa saada häntä jatkamaan sitä jonkun muun kanssa. Uusi elämäntilanne, toinen vauva tulossa jne. Jos hänellä ei ole kokemusta turvallisesta isäsuhteesta, voi ottaa koville, sinua, häntä ja lapsiasi. Jotkut oppii ajan myötä toiset ei milloinkaan. On aika paljon sinun vastuullasi milloin pistät stopin ja suojelet samalla lapsiasi. He ovat kuitenkin tärkeimpiä, loppujen lopuksi. Hyviä, aikuisia miehiä on olemassa.

Uusimmat

Suosituimmat