Vierailija

Sivut

Kommentit (26)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Just ajattelin lähtee nukkuu kun täällä on niin hiljasta!

Pojat kuitenkin heräilee aamulla ihan hyvissä ajoin, joten ei viitsi ihan äärettömän myöhään valvoo..

Viini kuitenkin rentouttaa näin pitkän opiskelu viikon jälkeen mukavasti, ja ihanaa olla yksin kenenkään häiritsemättä!!

Olen muuten Itä-Suomesta...

bb anto niille viintä varmaan 1plo/pää. Aika tylsää on, istuvat lähinnä tos pöydän ääressä ja puheenaiheet vaihtelee.

kathyllä ja Hannalla oli hetki sitten kinaa.Kathy veti jokkut separit kun Hanna ihmetteli jotain parikymppistä joka ei osannut keittää riisiä. kerrankin Hanna oli se järkevä osapuoli. :)

vai ymmärsinkö ihan väärin? Ihanaa että nyt edes riitelevät niin on jotain seurattavaa.... Hannasta en kyl pidä yhtään ja toivoisinkin että se tippuis nyt pois, mut se oli sitten fiksu?

Ainakin tuli se viikkotehtävän tentti jossa perttu ja timo vastas väärin ja tiina (ja perttu) sai noottia kun nukkuivat viikkotehtävän aikana. Niitten kolmen piti pestä palju.

Viikkotehtävä meni läpi.

Porukka tilas extrana jonkun Grab and go aamiaisen mutta Mika ja Timo sössi sen kaupassa kun ostivat koko rahalla kaupasta tavaraa ja joutuivat parumaan sen aamiaisen tilauksen.

Tiinaa harmitti

kun Hanna ym puhuivat siitä kuinka kummallista se oli ettei se joku tyyppi osannut sitä keittää niin sitten kathy kilahti ja rupes vänkäämään jotain tyyliin: Mitä te rupeette heti dissaan kun joku ei osaa keittää riisiä vaikka kukaan ei ollu ketään dissannu vaan ihmetelly vaan että kuinka se oli vähän outoo...

Siis kaikki oli Kathyn kanssa eri mieltä :)

Vaikee juttu selittää kun sen K:n ajatuksen juoksu oli niin hämärää.

mä meinaan voisin lyödä vetoa siitä että kathy on hannaa tuhat keraa fiksumpi.... miten se koe noin muuten meni, oliko siinä vaikeita kysymyksiä...? Mä seuraan sitä sarjaa ihan kuin ne olis jotain ihan mun bestiksiä siellä ohjelmassa ja olen jäänyt siihen totaalisesti kiinni. Ukko ei vaan anna mun ottaa sitä 24/7 kun muutenkin kukun kaikki yöt niin sitten vasta valvoisinkin...

yritti tehdä Hannasta jotenkin " huonon" ja mokas ittensä tosi pahoin.

Viikkotehtävässä oli 15 monivalintaa kaikille yhteisesti ja jokaiselle 1 henkkoht kysymys.

vaikee sanoo oliko ne sitten vaikeita, aika hyvin tuntuivat tietävän. Kysyttiin ihan laidasta laitaan... minkä värinen oli taksin katto, minkä niminen oli joku rakennus, kuka oli ohjaaja jne.jne

Minäpä täällä yksin kirjoittelen kun muu perhe on koisaamassa..

Elikkäs perheeseen kuuluu pojat 7 vee ja kohta 2 vee sekä tietysti isukki, joka myös on nukkumassa pitkän työviikon jälkeen.

Nyt viini maistuu ja vielä ei nukuta, joten vietän aikaani täällä.. terv. H

Joskos sä alkaisit mun kanssa poriseen, kun on niin tylsää täällä...;) viinilinjalla minäkin, taapero ja isi koisaa.... pitkä päivä takana, mutta ei väsytä. vini rentouttaa ihanasti :)

no mutta kyllä se kathy nyt yhden hannan voittaa mennen tullen...

Kiitos kun vastasitte. mun elämä on nykyään vissiin vaan BB:tä kun muutettiin uudelle paikkakunnalle enkä tunne ketään... bb:ssä ne ihmiset oikeesti... mä puhun mun miehelle kuulemma niistä niin kuin ne ois mun kavereita... aika hälyyttävää...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat