Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppini on aika "juntti". Julmaa sanoa, mutta niin se vain on. Arvatkaa, minkälaista

Vierailija

ruokaa saimme tänään kun kävimme kylässä?! En tarkoita, että olis pitänyt olla mitään juhlaruokaa, vaan lähinnä kyllä ihmetyttää. Saimme jauhelihakastiketta, jossa oli seassa tonnikalaa. Siis en oo ikinä moiseen törmännyt. Ihan karmeeta. Joo, tiedän että pitäis olla kiitollinen saamastaa ateriasta. Siis perunoita ja jauheliha-tonnikalakastiketta ??????

Kommentit (14)

Vierailija

kyseisestä ruoasta kuullutkaan, mutta ilmeisesti anopin mielestä ihan kelvollista? Joten missä vika? Mitä pitäisi olla että sulle kelpaa?

Vierailija

ihan normaalia kotiruokaa. Suvun lasten mieliksi tekee silloin tällöin jauheliha-nakkikastiketta, ja kyllä se mullekin maistuu! Miks pitää tehdä ongelma tollasesta...

Vierailija

voisin kuvitella että melko kamalan makuista. En nyt ehkä juntiksi kuitenkaan luokittelisi tolla perusteella, ehkä pikemminkin hiukan erikoinen ihminen...?

Vierailija

mun kokkituttu urputti mulle kun olin tehnyt coctailtikkuja joissa oli lihaa ja juustoa samassa tikussa.

Joten kyllä ap:n anoppi on kummajainen. Vähän samaa tasoa kuin tarjota ulkomaiselle vieraalle kaupan maksalaatikkoa kylmänä.

Uusimmat

Suosituimmat