Unilääkkeen vaikutusta odotteleva yh-äippä vastailee hetken kysymyksiinne

Vierailija

jos keksitte jotain mielenkiintoista ennen kuin nukkumatti korjaa...

Kommentit (13)

Vierailija

Toistaiseksi on siis ehkäisy käytössä. Odotellaan vielä sitä minun virallista valmistumistani, ja sitten varmaan pikkuhiljaa aletaan yrittämään. Työpaikka mulla on jo onneksi tiedossa, joten siinä mielessä huoletta voidaan yrittää..

Hassua miten miehille vauva voi olla ajatuksena pelottava.. Tiedän, että miehestäni tulee mitä parhain isä, mutta hän itse taas pelkää sitä vastuuta, ja esimerkiksi ei uskalla pitää sukulaisvauvoja sylissä kun pelkää särkevänsä ne :)

Minkä ikäisiä sinun lapsesi ovat?

-6

Vierailija

kun olen muutaman kerran täällä käynyt ja aina on joku poliisitäti tai sossutäti tai vastaava kun laittaa noin että vastailee hetken kysymyksiinne niin ajattelin minäkin, vaikka en niin " tärkee" olekaan... ois vaan kiva saada juttuseuraa...

Vierailija

mun tytöt on 5 ja 6. mä en voi sanoa muuta kuin että kärsivällisyyttä. Vasta sitten kun se on teidän molempien haave niin siitä voi tulla toteutunut haave, muuten siitä voi tulla aika sekamelskaa... Missä asut? Kerro itsestäs jotain?

Vierailija

koita nyt helvetissä saada pinnistettyä!!! Mä antaisin elämäni jos musta josjus tulis maisteri... tai sittenhän mä olisin kuollut maisteri... pitää ehkä miettiä uusiksi...

Vierailija

Mullakin ois aamulla töihinmeno, yhdeksäksi.. Ja kuuteen asti töitä :/

Kerro jotain itsestäs ap, paitsi tietty jos alkaa nukuttaa niin hip hop sänkyyn sitten :)

Vierailija

hetken pölhöilen täällä niin että aamulla hävettää, mutta alkaa ahdistaa jos menen tonne sänkyyn pyörimään. Mielummin menen sitten kun tiedän et uni tulee. Eli oon 26v. Tampereelta. kahden tytön yh. ja no en mä muuta kertomista itestäni oikein keksi. Opiskelun keskeytin ja jatkan toivottavasti ens syksynä Ikaalisten käsi- ja taideteollisessa. Entäs sinä? ketä aidosti kyselit minusta, kerro itsestäsi jotain.

Vierailija

Olen 23-vuotias ja elän avoliitossa. Tämä on minulle kolmas pidempi suhde, ja ensimmäinen suhde jossa olen aidosti onnellinen, ja voin kuvitella tekeväni myös lapsia mieheni kanssa. Mieheni on yötyöläinen, ja nytkin töissä, mikä sekoittaa välillä omaakin unirytmiäni. Teen tässä parhaillaan koulujuttuja samalla, ja eipä tuota unta kuulu.. Olen pyörinyt av:lla (tai yleensäkään vauvalehdessä) nyt puolisen vuotta, eli tämän aikaa kun olen vauvahaaveita elätellyt..

Totta muuten turiset, se sängyssä pyöriminen on äärimmäisen turhauttavaa! Itsekin yleensä kukun niin kauan kunnes tuntuu, että ihan kohta nukahdan. Just mietin pitäiskö keittää kamomillateetä, kun se joskus harvoin auttaa nukahtamaan..

Vierailija

Asutaan keskustassa pienessä kaksiossa, mutta valmistellaan muuttoa toiselle paikkakunnalle molempien töiden vuoksi. Tykätään molemmat urheilusta.. Vaikeaa keksiä mitään, kun aivot lyö tyhjää :)

Vierailija

päivisin nukahdan kyllä mihin vaan ja koska vaan, mutta yöllä olen ihan energiaa täynnä. Siis ilman mitään päikkäreitä. Sitten aamuisin herääminen tuskaa. Parempi ottaa unilääke, niin seuraava päivä helpompi töissä kun ei nuoku koko aikaa. Nukahtamislääke stilnockti ja unilääkkeenä tenoksi. Molemmat otan kun pelkästään toisesta ei hyötyä...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat