Kaikki vanhemmat tahtoo poikalapsen!

Vierailija

Tai siis että aivan sama kumpi tulis! Kunhan sen lapsen sais...

Sivut

Kommentit (64)

Vierailija

kun omassa tuttavapiirissä on ihan toisinpäin, kukaan ei oikein halua poikalapsia vaan tytöt on suosiossa... itsekin toivoin enemmän tyttöä raskaana olessa ja sainkin sen.... jos lisää teen niin sukupuolella ei niin väliä, tyttö voisi olla kiva leikkikaveri

Moni perheen ainoa tyttö (poikien keskellä) on raskautuessaan toivonut selkeästi tyttöä...ilman siskoa eläminen on vissiin synnyttänyt kaipuun tyttöön.

Vierailija

Itselläni on kumpaakin sukupuolta ja kyllä se eron aina huomaa, kumpi on miehelle läheisempi. (vaikka rakastaakin varmasti kaikkia lapsia yhtä paljon ja on kaikille yhtä hyvä isä..).

Ei sille vain voi mitään, että miehellä loistaa silmät enemmän autoradan, kuin nukkekodin reunalla istuessaan...

Vierailija

Mikä ihmeen pätemisen tarve teillä on osoittaa, että tykkäätte tytöistä/pojista enemmän?! Eikö teille merkitse lapsi itsessään mitään - siis hänen luonteensa, persoonansa, taipumuksensa? Ei - teille vain merkitsee se jotain, mitä roikkuu tai on roikkumatta haaravälissä.

Vierailija

Minä voisin tältä istumalta nimetä parikymmentä vanhempaa, jotka toivovat VAIN tyttöä/tyttöjä. Samoin voisin nimetä aika monta perhettä, joissa toivotaan VAIN poikia. Lisäksi löytyy vielä niitä, jotka haluavat yhden kumpaakin ja niitä jotka eivät halua kumpaakaan.

Minä en vaihtaisi ketään lapsistani toiseen en tyttöön enkä poikaan. Minun perheeni on juuri passeli, minulle maailman paras. Minusta tälläiset ketjut kertovat lähinnä ihmisten epävarmuudesta oman perheen suhteen: yritetään pönkittää omaa perhettä niinkin naurettavan seikan, kuin lapsen sukupuolen, perusteella. Surullista on jos jossain perheessä vanhemmat ovat niin keskenkasvuisia, että eivät osaa suhtautua lapsiinsa yhtäläisellä rakkaudella siksi, että toinen on tyttö ja toinen poika.

Vierailija

Mulla kun on lapset poikia, niin kyllä kerran jos toisenkin saa tuskailla, että mistä niille löytää juhlavaatteet, hellevaatteet, jne. Juuri viimeiseksi olen etsinyt pojille helleshortseja, ja kaikki shortsit ovat liki nilkkaan ulottuvia housuja. Eiköhän ne oo ihan liian kuumat 30 asteen helteellä.

Vierailija

Mä luulen ennemminkin, että yleisesti ottaen vanhemmat haluaisivat molempia sukupuolia, jos valita saa. Mutta tuskin kenellekään järkevälle ihmiselle lapsen sukupuoli on mikään määräävä tekijä. Yleensä sitä kai on onnellinen siitä, mitä saa. Olivatpa lapset sitten molempia tai vain yhtä sukupuolta. Itselläni on poika ja tyttö. Ja kun kolmas syntyy, voin ihan rehellisesti sanoa, ettei mitään väliä kumpi on, koska molemmat ovat niin ihania omalla tavallaan.

Vierailija

Tämä tosin ihan siitä naurettavasta syystä, että tahdon pienen prinsessan, jonka voin pukea kauniisiin vaatteisiin jne. Itse kun en saanut lapsena nauttia sellaisesta, kun vanhemmat olivat pienituoisia ja pukivat ylisuuriin ties keltä saatuihin kuluneisiin vaatteisiin.

Vierailija

No, tyttö tuli ja myöhemmin vielä toinenkin. Toisesta toivoin poikaa, koska luulin, että olisi kiva että olisi kumpaakin sukupuolta. Miten väärässä olinkaan, kaksi tyttöä on aivan ihanaa ja jos kolmas (tai enemmänkin meille) suodaan, niin lisää tyttöjä saa tulla! Toki poikiakin, mutten olisi hetkeäkään pettynyt, jos saisin ainoastaan tyttöjä. Ne on niiiiiiin ihania:)

Vierailija

ja hölmöä kuin se sitten onkin.... Mutta tytöille on niin paljon enemmän valinnanvaraa, on rimpsua ja prinsessahörhelöä, ihan perusvaatteita ja reipasta retrohenkistä. Pojille on joka vaatteessa hirviöitä tai muita ikäviä painatuksia ja värit rumia. En ymmärrä miksei voida tehdä kauniita poikien vaatteita? Olen tosi vahvasti visuaalinen ja kauneus on tärkeää ihan arjessakin, niin olisi ikävä pukea poikaa, kun ei saisi kauniita vaatteita.. Ehkä tämä asia paranee ajan myötä, sillä teini-ikäisten poikien valikoimathan on jo paljon paremmat kuin silloin kun olin itse teini (90-l).

Vierailija

tyttöjä. Olen monia isättömiä poika nähnyt. Ei perheen hajoaminen siitä johdu. Päinvastoin, onnellisemia pikkutyttöjen isä en ole nähnytkään, mutta monen pojan pettyneitä isiä olen. Kyllä se tyttö on joka isä unelma.

Vierailija

Ja vieläkin säälin pelkkien tyttöjen äitejä ja kiitän mielessäni että onneks mokoma tyhjämuna ei ole mun mies. En tiedä sitten mistä johtuu. Itsellä kuitenkin sisaruksena molempia.

Vierailija

on tuota poikaa oppinut nytten rakastamaan, kun aikaa kulunut 3,5kk ja pettymys vähitellen laantuu.

Yksi tyttö oli ennestään, niin tiesi miten ihania tytöt ovat

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat