Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

no mihinkä kaikki nyt katos!?!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

mua sitten taas risoi kuin luin että eläinaktivisti sai enemmän maksettavaa kun heitti lasikuulan turkisliikken ikkunasta kuin mies joka oli kiduttanut kahta kissaansa. Toinen oli jo kuollut ja toinen henkihieverissä keittiön kaapissa... se sai 180 sakkoa!!!!! Supervitutus aiheesta.

Vierailija

pahaa jollekin eläimelle, niin minun mielestä sellaiset ihmiset pitäisi jollain tavalla leimata, koska ne ei varmasti ihan muutenkaan käy täysillä.

Vähän sama juttu kaikkien pedofiilien kanssa, tuomiot ei koskaan vastaa sitä tuskaa, minkä joku lapsi on mahdollisesti hänen tekosistaan saanut loppuelämäkseeen.

Vierailija

mut useesti mietin että minkä ihmeen taki<a olen tähän maailmaan tehnyt lapsia?!? Täällä kovin paljoa hyvää enää ole ja valtio kannattaa vaan lisää lakeja joilla luonnon ja eläinten oikeudet mitätöidään. Nää kaikki luonnonmullistukset on alku sille, mitä tulee lopullisesti jossain vaihessa tapahtumaan... maailma antaa takaisin sitä miten me ollaan omaa maatamme kohdeltu. itsekkäästi ja silti tapamme täällä vielä toisiammekin...

Vierailija

kuulee jatkuvasti joka paikasta, niin joskus tulee sellainen olo, että haluttais sanoa miehelle, että pakataan auto täyteen tavaraa, otetaan lapset mukaan ja muutetaan johonkin erämaahan asumaan. Silloin se elämä olis jotenkin aitoa eikä tarvis koko ajan pelätä jotain. Ärsyttää että on itse kuitenkin niin " pieni" ettei voi vaikuttaa asioihin. Näkee että tämä maailma menee joka tavalla ihan päin helvettiä, eikä mitään pysty tekemään muuta kuin seuraamaan vierestä ja " hyväksymään" .

Vierailija

Siis se tuli jostain sellainen vahva ajatus, aivan kuin olisin yhtäkkiä tajunnut jotain suurta. Menin miehen viereen nukkumaan ja otin hänestä kiinni ja mietin että minulla on tuon rakkaan ihmisen kanssa kolme ihanaa lasta eli meillä on ihan ikioma perhe.

Harvoin sitä noin pysähtyy mitään ajattelemaan. Mutta tuli sellainen lämmin tunne:)

Vierailija

Tuo tunne on upea... Mä tajuan aina joskus asioita just noin, että vaikka ne on ollu siinä koko ajan niin jotenkin sen vasta yhtäkkiä herää ymmärtämään. Missäpäin vaikutat? Millainen itse olet?

Vierailija

seinävaatteesta, että paljon siitä vois pyytää. Keskenmenosta nyt pari viikkoa aikaa, pikku hiljaa alkaa helpottaa. Mutta oli kyllä sellainen kokemus että en kenellekään sitä toivoisi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat