Minun mielestä helsingissä

Vierailija

todella harva ihminen on normaali. Olen tullut tähän tulokseen siellä usein käytyäni. En ikinä muuttaisi sinne.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

pikkukaupungissa. Käyn usein Hesassa ja kaikki tapaamani helsinkiläiset ovat olleet ns. normaaleja eli mukavia tyyppejä. Voin myös pukeutua persoonallisesti missä vain.

nimim. Itsetunnon omaava mustapukuinen

Vierailija

Sä taidat ap itse olla sellainen TOSI normaali, suorastaan tavisten tavis. Jos se on susta hyvä, niin ole tyytyväinen äläkä arvostele muita. Kaikki eivät halua olla taviksia. Helsingissä on enemmän porukkaa kuin muissa kaupungeissa (myös enemmän kuin sinun kotikaupungissasi, kuten jo kerroit aiemmin) ja siksi joukkoon mahtuu enemmän kaikenlaisia ihmisiä. Tähän ei tarvita korkeaa koulutusta, jotta sen ymmärtää. Paitsi ehkä sinä olisit kuitenkin tarvinnut? En itsekään asu Helsingissä, mutta mielestäni ihmiset ei siellä oo sen epänormaalimpia kuin muuallakaan.

Vierailija

Tiedättekö mikä on parasta aikaa olla Helsingissä? Juhannus. Silloin kaikki maalaiset menee koteihinsa ympäri Suomea ja täällä on ihanan hiljaista ja rauhallista...

Vierailija

" No koko liittyy sillä tavalla että helsinkiläiset kuvittelevat olevansa jotenkin parempia ihmisiä ja heillä on ihmeellinen ylemmyydentunto

joka tulee esille juuri siinä että kaikki ei-helsinkiläiset ovat muka maalaisia. "

Vierailija

kehitettyä tällainen kriisi.

Toiset asuu maalla, toiset asuu kaupungissa, toiset jossain pikku kylässä. Suomessa asutaan kaikki. Suomi on pieni maa verrattuna moniin muihin.

Se tekee osittain Suomesta hyvän paikan asua, rikollisuus esimerkiksi on aivan minimalistista.

Jos asut maalla ja et ole tyytyväinen tai koet alemmuutta niin tervetuloa tänne Helsinkiin. Siitä puhe mistä puute.

Tämähän on tällaista alakoululaisten " meiän äitipäs tekee kaikista parasta ruokaa" touhua joten pliis, give it up!

Vierailija

Normaali ei ole aina hyvä asia. Eikä kannata perustaa landella mielipiteitä kotikatuun/salkkareihin tai pariin hassuun käyntiin stadissa.

Musta täällä ihanan paljon erilaisuutta.

Vierailija

esim. ihminen joka ei asu Helsingissä on automaattisesti maalainen

En kehtaisi noin edes sanoa varsinkin kun Helsinki on maailman mittakaavassa aivan pikkukaupunki.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat