Vierailija

Kävin jälkitarkastuksessa keskiviikkona, ja lekuri totesi, että näyttää siltä, että uusi raskaus olisi alussa!!!!!!!!!! Meinasin pudota pediltä! Eihän se voi olla mahdollista!!!!

Imetin vain kaksi ja puoli viikkoa (maitoa ei tullut...), joten olemme alusta asti käyttäneet kondomia ehkäisynä...

Onko muita, joille on käynyt näin? Miten raskaus sujunut? Oma tyttäreni on nyt 2kk.

Testata pitäisi huomisaamuna!

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija:

Lainaus:

Jaksamisia sinulle, ystäväni tuli raskaaksi jo sairaalassa synnytyksen jälkeen ;)

Vauva sairasteli ja äidilläkin oli henk. ongelmia vauvan takia olivat sairaalassa n.3vko ja sinä aikana kerkesi jo tulla raskaaksi uudelleen.

Esikoisella ja kuopuksella ikäeroa vain 9kk, kuopus syntyi muutaman viikkoa etuajassa, kuten monesti käy kun raskaudet on ihan peräkkäin.

Meillä on esikoisella ja toisella lapsellani 1v 1 kk ikäeroa ja vaikka se eka vuosi kahden pienen kanssa oli rankkakin, niin siihen liittyy ihania muistoja. :)

Koita nyt kuitenkin levätä aina kun voit, raskaus vaatii veronsa ja vauvan hoito samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hän tuntui koululaisena jo melkein teini-ikäiseltä, jonka olisi pitänyt osata jo tehdä kaikki itse ja jopa auttaa minua, äitiä.

Kahdella nuorimmalla on ikäeroa vuoden verran ja joskus joudun potkimaan itseäni, jotta antaisin näistä kahdesta isomman olla iso. Hän oli mielestäni täysin vauva kuopuksen synnyttyä, joten olen antanut näiden kahden kasvaa ikäänkuin he olisivat samanikäiset. Kolmevuotiaana isompi on kuitenkin jo huomattavasti isompi kuin kaksivuotias veljensä, ja minun on vaikea muistaa antaa hänen toimia enemmän itsekseen, koska kaksivuotias tarvitsee enemmän apua asioissa.

komppaan sinua täysin nro 20. Minullakin lapsilla ikäeroa 1v1kk aj hyvin on pärjätty vaikka vaikeaa on ollut. Ei esikoisen tarvitse olla mitenkän ikäistään isompi..rakkautta riittää taatusti molemmille yhtä paljon ja enemmän.

Paljon onnea AP:lle..jos luonto on päättänyt ettei vauva vielä voisi syntyä, se hoitaa kyllä itse hommansa. Ei kenenkään tarvitse siihen aborttia ehdottaa. Jotkut taitaa vaan olla pikkuisen kadeja tai sitten eivät muuten vaan osaa käyttäytyä :)

Suunnitelmissa oli, että toinen tehtäisiin parin vuoden päästä.. mutta iloinen olen, jos toinen päättää tulla jo nyt :0)!

2: Kiitos onnittelusta :0)!

jos toinen pikkuruinen on tosiaan tulossa! Meidän pienille tulee ikäeroa 1,5 vuotta. Pärjäätte ihan varmasti! Kerro tosiaan, kuinka testissä kävi!

varoituksesta. :0)

Ja eihän tämä raskaus ole edes varma vielä... Mutta ihan kiva keskustelun aihe! Ainakin tulee erilaisia mielipiteitä asiasta.

olen mies ja meilla 8kk kaksoset..

ja tulossa kanssa uusi vauva....

mielestäni ei mitenkään paha asia.

ihmiset kautta aikojen pärjänny suurperheen kanssa niin miksei pärjäisi " vaan" parin kanssa?

kunnon vanhemmat osaa silti huomioida isomman(mat) lapsen(t)..

kukaan lapsi ei tasapainoisessa perheessä kärsi sisaruksistaan!

meillekkin kaikki kauhistellu miten pärjätään kaksosten kanssa... (tietäisipä vaan että 3:s tulossa..)

ite hankin työpaikan jossa olen yöt töissä joten voin olla päivät kotona..

järjestelykysymys!

onne AP:lle!!

Mutta kokemuksesta sanon, että tarvitset lasten isän tukea paljon. En minä olisi selvinnyt pahoinvoinnista ja vauvan hoidosta ellei mies olisi ottanut heti alkuunsa lyhennetyn työpäivän ja ylimääräisiä vapaita töistä. Kaikki lainat pistettiin " jäihin" ja ollaan oltu molemmat hoitamassa pikkuisiamme:)

Koeta viritellä myös muuta tukiverkostoa, mummeja ja kummeja!

Ei minustakaan noin pieni ikäero ole paras mahdollinen, mutta ei kaikkea voi niin tarkkaan suunnitella. Kun toinen vauva kerran on tulossa, hienoa, että osaatte ottaa hänet heti iloisin mielin vastaan.

Älkääkä nyt kauhistelko siellä sitä pientä ikäeroa, tänään juuri lehdessä oli syntyneissä ilmoitus kolmosista ja uskon että tuokin perhe kyllä pärjää. Tuu AP kertomaan miten kävi kun testaat ;)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat