*** TRUPLAT LAUANTAINA ***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

.. vaikkei viel oo ees halloween..

Mä oon koko päivän säilöny kurpitsoja ja nyt alkaa tulla jo korvistakin ulos. Onneks nyt on jo viimeiset siemenet paahtumassa ja sitten en tosiaan halua nähdäkkään mokomia möhkäleitä hetkeen.

Axe! Jos se on tuo mies joka on just nyt telkkarissa niin aikas söötti tapaus! =)

Mii! Mäkin oon ihan sekasin siitä millonka kierron mukaan pitäs testata, mutta jos testit voivat näyttää tuloksen jo kymmenen päivää hedelmöittymisestä niin sitten se päivä vois olla jo ens keskiviikko. Ei kyllä ehkä ihan vielä sillon kannattas, jos kuitenkin yrittäs tähdätä siihen viikonloppuun..

Vierailija

[color=deeppink]IHANAA MARIEELA!!!! AIVAN UPEETA, MAHTAVAA!!!! IIIKKKK!!!! ONNEA!!![/color] *yritti sanoa ihan rauhassa hehkuttamatta;-)*

piipaa: Tää sun eilinen juttu oli niin lutunen:´) " Itse sain hymyillä, kun isompi neideistä tuli kylvystä ja hän tapansa mukaan hihkuu jo rapuissa, että moi vauva! No vauva sitten lähti konttaamaan siskoa vastaan ja siskokset kohdattuaan antoivat toisilleen mitä söpöimmän suukon! =) "

Vierailija

Minjalla taitaa olla vesirokko! Tunnin aikana on noussut useampi näppy otsalle, rintakehälle/kainaloihin ja selkään.. Kuumetta en oo mitannu, kun pimu ei kuitenkaan ole kuumeisen oloinen.

On vaan niin kauan kun oon vesirokkoisen nähnyt, et [b]miltäköhän niitten näppyjen kuuluis näyttää?![/b] Sattuisko kukaan tietää.. Ne on punasia ja pieniä.

Pitäs saada kohta puoliin selvitettyy, onko se vesirokkoa vai ei. Niin tiedän perua kaikki huomiset menot!

Kauppaan pitäs lähtee vääntäytymään - mutta saakos vesiroikkoista viedä etes kauppaan?!

Vierailija

Mäkin ihan varovasti hypin täällä kattoon ;D

Mulla ei muuta maailmaa mullistavaa.. Menkkajomotukset hävinny ja vähän polttelis testit kaapis - mut kuiteskin järellä aateltuna - EI, en oo raskaan, niin turha kuluttaa noit testejä!

Vierailija

Kämppä siivottu, eikä mitään tekemistä. Tai tekemistä olis kyllä yllin kyllin, mut ei mitään mikä jaksais nyt napata;)

Jaksamista [b]Marieelalle[/b] kyläilyyn, ei vaikuttanut kovin mukavalle kyläpaikalle jonne olitte menossa. Toivottavasti synttärit menee kuitenkin kivasti!

[b]Miitsu[/b]: Mä soitin sillon heti neuvolaan, kun sain plussan ja ainakin täällä sai ihan itse päättää millon haluaa ekan kerran neuvolaan mennä. Se oli kyllä tosi kiva ainakin näin ensikertalaiselle! Me haluttiin mennä mahdollisimman nopeasti ja saatiin aika 7+3 vkoille (mähän tiesin plussastakin vasta 6+ vkolla). Mut kannattaa varmaan jo olla yhteyksissä neuvolaan ja kysellä missä vaiheessa siellä ensikertalaiset pääsee ekalle käynnille.

[b]Neiti[/b]: Minkä väriset rattaat teille on tulossa? Muistelen et jossain vaiheessa mietit niitä puna-mustia. Me ollaan ajateltu puna-mustia edge duoja mut netissä se punainen näyttää aika kirkuvalta, ajattelin vaan onko sulla tietoa millaiselta ne näyttää livenä, onko ne tosi räikeet?

Jospa etsin elämän ja poistun hetkeksi takavasemmalle. Hitto et voi olla tylsää, kun mieskin on taas töissä. Lupas olla ihan vähän aikaa vaan et pääsen sen jälkeen autolla lähtee kavereille. Odottavan aika on vaan niin pitkä.

Vierailija

Tänään pitää sitte lähtee ajelee sinne Kotkaan synttäreille. Ollaan tosin pari-kolme tuntia ja tullaa kyllä illalal jo kotiin. Huomenna taas täytettävä synttärikakkua valmiiksi kostumaan ym. Tyttökin tulee huomen kotiin :)

Pitäs itteesä laittaa ja hiukan suoria paikkoja -> kivempi tulla kotiin takas ku ei ihan kamala sotku.

Mun yö meni hyvin nukkues kunnes taas heräsin aamuyöstä kamalaan vessahätään ja minä sitte tein sen toisenkin testin sillo klo 05. Niin, en malttanu odottaa vaikka ajattelin ma-aamuna vasta pitäs tehä *huokaa*

Olen kyllä hyvin oppinut täällä kärsimättömäksi ;DD

no testin vastausta ootellessa katselin poikaa nukkuessaan omassängyssään ja peittelin sitä. Menin vessaan ja katsoin testiä. Haalea viiva tuli mutta tällä kertaa se viiva on vieläkin siinä ja kyllä se on selkeesti vahvempi kuin torstain aamuna tehdyssä. Menin herättämään miehen ja pyysin sitä tulee vessaan katsomaan. Siinä se toista silmää siristellen katsoi testiä ja sanoi että siinä on kaks viivaa. Mutta onko se luotettava kun se toinen on haaleampi ku tuo toinen?

Eli eli, tästä päätellen jos aconin testeihin voi luottaa, olen raskaana :)

[b] MUTTA [/b] iloitaan tästä sitten vasta [b] jos [/b] ensi vkon alussa saisin mahdollisesti selkeemmän ja vahvemman viivan. Siihen asti vain ootellaan ja toivotaan parasta, eikös?

Anteeksi taas romaanin mittanen aloitukseni, mutta nyt itsekkin olen jo aika toiveikas. Ampukaa mut jos liikaa täällä höpötän ja vatvon asioitani ;)

Mukavaa lauantaita kaikille :)

-Marieela rv 3+6 ehkä..

Vierailija

Katselen miehen veljen esiintymistä TV2:n hyväntekeväisyyskonsertissa. Jos joku sattuis bongaamaan sen, niin tietäs minkä näköinen mies mulla on;) Ovat nimittäin aika samannäköisiä!

Kohta lähdetään hakemaan miehelle pizzaa. Mä aion juosta! [b]Miin[/b] tavoin miljoonas laihis näköpiirissä.. Ehkä sitten ma;)

Vierailija

Saatiin sitten toinenkin plussa tälle viikolle. Eikös haamu ole plussa ihan yhtä paljon kuin vahva viivakin. Varmasti ensi viikolla tulee vielä varmistus plussaan.

Talvikki: En tosiaan edes muistanut, että eilen oli ilotulitus. Huomasin sen kyllä sitten illalla, kun alkoi kuulua kova pauke. Meille onneksi näkyvät kaikki keskustorin ilotulitukset ikkunasta. Se on ihan kätevää varsinkin talvella, kun ei tarvitse mennä ulos palelemaan. Monta kertaa olen kyllä herännytkin kesken ilotulituksen kovaan paukkeeseen ja ihmetellyt, mitä tapahtuu.

Vierailija

Marieela *hehkuttaa hiljaa* ;) aivan ihania uutisia! eiköhän viiva siitä tummene.. :DDDD

mun pitää väsätä kortti sinne ristiäisiin ja rupee valmistautumaan, en ole vaatteitakaan kattonu valmiiks.

Kaunista lauantaita kaikille!!!

Vierailija

Päähän ei nyt mahdu kun - testi!! Tekis niin mieli testata, mut tiiän ettei kannata.. Mieskin yritti jo toppuutella tätä hätästä akkaa ;)

Oon niin pirun onnellinen kyl ton ukkelin kanssa :D *hehkuu kuin paloauto*

Katzu: Ootteks te nyt päätyny niihin Emmaljungiin?! (onko menny jotain ohi vai..)

Miitsu: Mikäs se sun laskettuaika on? Vois sen tonne esittelyihin laittaa :)

Vierailija

täällä tuntuu plussia ropisevan=)

itse puolikuolleena ilmoittaudun=)

aamulla lähettiin lasten kanssa ruissalon kylpylään kymmeneltä.sieltä syömään pizzalle ja sitten TPS-matsiin,koko perhe.

juuri saatiin naatit muksut nukkumaan ja itsekkin kyllä aiva kuitti=)

koko päivä reissussa!

huomenna virkeämpänä!!!!

hyvät yöt!

L+5

Vierailija

Täällä taas työmaalla: viikonloppuaamut on niin ihanan rauhallisia että meinaa itekin tänne nukahtaa!! Onneksi huomenna on vapaapäivä!!

Emmasanna: sulla tosissaan tarmoa riittää koulutehtäviin, taitavat olla jo hyvällä mallilla? Kohta alkaa ansaittu loma!!

Ihania teidän hymynaiheet!! :) saa täälläkin taas hyvän mielen aikaan! Miehen kanssa eilen höpistiin ja pahoteltiin taas sanomisia: molemmat kun sitten vetää sitä palkoa niin nopeesti nenään kun pienikin aihe siihen löytyy!! Yön nukuin kohtuu hyvin: nyt tosin päätä särkee mutten viittis vielä lääkettä ottaa, jos menis kahvilla ohi (panadol yhtä tehokas..)

Hyvää lauantaipäivää kaikille!! Katotaan päästääkö minnekkään tänään hauskaa ois päästä reissulle ja kovasti ehdottelin et mentäs kattoo mun veljen uutta asuntoa!!

Vierailija

Hyvä kun itsekkin maltan olla hihkumatta täällä ;)

Mutta pakotan itseni naama virneessä täällä rauhalliseksi ja odottamaan ensi viikkoa.

Olen kuullu niin paljon et aconit antaa vääriä plussia, eli en toisaan uskalla luottaa ihan varmasti nyt vielä... ;)

Vierailija

Syysloma alkanut ja mieli hyvä:)) Ihan tarpeeseen tulee tämä pieni tauko työssä. Loma jälkeen onkin sitten enää? 4 vkoa töitä ennen äitiyslomaa-jippii!

Tiitikkä: Mulla tosiaan koko viikko lomaa kun siellä " kautokeinossa" missä käyn töissä on koko viikko lomaa toisin kuin täällä Treella. Aloitimme lukukauden siellä kaksi päivää aiemmin. Et vissiin ollut eilen katsomassa ilotulitusta? Me oltiin Keskustorilla ja hieno kyllä oli! Harmi, että sulla yksinoloa tiedossa:(

emmasanna: Jokos teillä nimet mietittyinä?*miettii ootko jo kertonut...* Meillä ollut jo pitkään pojalle nimi valmiina, koska sitä mietitiin kuopuksellekin jo. Nyt vaan oon tosi iloinen kun taidettiin vihdoin löytää miehen kanssa tytölle sellainen nimi, josta molemmat tykkää:)

miitsu: Meillä on semmoisia aikoja, että molemmat jotenkin " herkillä" ja vetää herneen nenuun jokaisesta toisen sanomisesta... Ja varsinkin tuollainen aika kun on juuri tullut raskaaksi on erittäin otollista sille. Muistan tän kolmannenkin raskauden alussa, että riideltiin aika paljon -vaikka toisaalta ollaan onnellisia niin sitten mielessä sata epävarmaa kysymystä...miten jaksetaan, tuleeko meistä hyviä vanhempia, onko vauva terve jne jne.

Talvikki ja masumönkijä

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat