Emmaljungan Scooterit

Vierailija

Käykö noi matkarattaista eli onko sujuvaa käydä kaupassa ym? Mahtuuko pieneen tilaan koottuna? Onko paljon jos maksan erittäin hyväkuntoisista käytetyistä kesän alussa ostetuista 160e?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Ollaan tykätty tosi paljon.

Sen lisäksi menevät hyvin helposti kasaan ja helppo nostaa auton takaboksiin.

En maksaisi käytetyistä noin paljoa, kun tarjouksesta saa rattaita 229 ¿

Vierailija

Scooterit oli joo tosi hyvät, meiltä vaan just varastettiin ne... Ihan vinkkinä vaan vaikka en tunne sinua tai naapurias mutta pyydä kuitti koska Scooterithan on tän vuoden malli ja takuuta on varmasti jäljellä, siitähän sinä näet paljonko on naapuri niistä maksanut. Ja varmistat vielä senkin että ei myy varastettua kamaa...

Terkuin: eilisestä lähtien epäluuloinen =/

Vierailija

tosi hyvin kestää tuo väri ainakin kulutusta. vaalea väri voi olla kyllä aika arka, mutta scooterit saa kyllä tosi hyvin pyyhittyä märällä rätillä puhtaaksi. se on vähän sellaista likaa hylkivää kangasta, ei tietoo mitä...

mun mielestä 160e käytetyistä on aika paljon. ite maksaisin hyväkuntoisistakin korkeintaan 120e.

Vierailija

" En käsitä scootereiden suosiota. Ei niitä saa edes makuuasentoon"

Makuuasento ei ole ihan vaakataso, mutta himppua vaille. Siis muutamasta sentistä kiinni.

Meillä Scooterit maaliskuusta käytössä ja on ihan sikahyvät kärryt :) Menevät pieneen tilaan, on turvavyöt ja makuuasento. Jalkapussia me emme ole edes tarvinneet. Talvella oli viltti jalkojen päällä. Kuomu on hyvä, loskassakin rullaavat yllättävän hyvin, vaikka pyörät ovat pienehköt.

Vierailija

itse en tiedä vaunuista mittään. Istuja olisi 3v joka ei enää vaunuissa nuku joten selkänojalla ei väliä. Ja matkatkin suht lyhyitä + etelänmatkat. Miten eroavat Teutonian Timmyistä? (naapuri myisi scooterit joten ei tarvitsisi kauppohin lähteä pyörimään)

Vierailija

EI siis ollut mitään väliä, aina siitä jaksetaan vääntää kättä. Lähinnä kiinnosti tuo näppäryys ja se hinta että onko ihan hakoteillä, ovatko muut käytettyjä ostaneet ja mihin hintaan? Samoin mikä väri paras, tämä ilmeisesti joku vaalea, miten kestää käyttöä?

Vierailija

" Ei se nyt ihan noinkaan ole. 135 asteen kulma on ihan toista kuin yleinen 170 asteen kulma."

No, selvä, ei nyt ihan makuuasentoon siis saa, jos pilkua n..sitaan.

Siksi ei suositella alle 6kk ikäisille. Mutta sitä isommat lapset voivat nukkua Scootereissa aivan mainiosti ilman mitään pään roikottamisia. Jos vertaa Vaikka Emmaljungan Softyihin tai Brion Ponyihin, Scooterit SAA makuuasentoon.

Vieläkö pitää saivarrella?

8

Vierailija

Mun mielestä se on jotenkin huvittavan näköistä, kun ne Timmyt on niin pienet jotenkin, niin näyttää siltä, että tää lapsi olis niihin liian iso... sekava selitys... pää ottaa siihen kuomuun kiinni.

Scooterit menee varmaan isommallekin lapselle. Meillä on ne ja olen hirmu tyytyväinen!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat