Valkuaista ja verta virtsassa?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko muilla todettu virtsanäytteessä valkuaista ja/tai verta? Mulla on ollu verta alusta asti 2-3:lla plussalla ja nyt valkuaistakin jonkin aikaa 2:lla plussalla. Eivät osaa neuvolassa sanoa yhtään mistä vois johtua ja mitä tuosta voi olla haittaa. Joillakin kuulemma saattaa hävitä raskauden edetessä. Joka toinen viikko ovat pissanäytteitä tutkailleet. Kipuja eikä vuotoa ole ollut ollenkaan eikä mitään ongelmia muutenkaan.

aurinkotanssi ja tuplat, rv 19+1

Kommentit (3)

Vierailija

Mulla kans oli valkuaista virtsassa. Syynäsivät sitä monta viikkoa ja valittivat etten osaa ottaa näytettä oikeen. Lopuksi epäilivät klamydiaa... Ja mähän meinasin pyörtyä pelkästä sanasta! Eipä löytynyt sitäkään, ja kun viikkoja oli lähelle kolkyt, pissanäyte alkoi olemaan puhdasta.

Eli luultavasti siellä ei oo mitään... mutta hyvä että kattovat noin useasti, vaikka tiedän miten raivostuttavaa oli viedä purkkia kahdesti viikossa...:)

Hyviä vointeja sulle!

Joulumöhis ja Pyllerö rv:lla 32+3

Vierailija

Se johtui virtsakivistä mutta mulla oli kyllä kauheet kivut silloin, jouduin sairaalaankin. Jos sulla ei mitään kipuja oo niin en kyllä osaa sanoa mistä voisi johtua. Oli mulla valkuaistakin loppuraskaudesta- raskausmyrkytys. On aika omituista että ei tiedetä mistä johtuu. Ei se varmaan mitään kummoista ole kun ei oo sen paremmin tutkittu.

Vierailija

...oon menossa rakenneultraan. Saas nähdä alkavatko tutkia asiaa tarkemmin. Viimeksi ultrassa (12. vkolla) puhuivat jostain munuaisultrasta, et katotaan sillä ellei häviä itestään. Saas nähdä.

aurinkotanssi + tuplat

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat