Lauantaita huhtikset

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta kaikille,

tätä nykyä aamu-unet näyttävät jäävät harmillisen lyhyeen näin viikonloppuisinkin, vaikka nyt olisi kerrankin mahdollisuus nukkua. Ei silti vaan nukuta: tänäänkin heräsin jo varttia vaille seitsemän, ja sinnittelin sitten puoliväkisin sängyssä puoli kasiin. Siinä vaiheessa koirakin huomasi, että nyt se enää TEESKENTELEE nukkumista, ja alkoi suorittaa aamutoimiaan sellaisella tarmolla, että katsoin parhaaksi kiikuttaa se ulos ennen kuin mieskin olisi pakotettu avaamaan silmänsä:-) Hyvä, että edes toinen meistä saa nukuttua pitempään. Nyt pitäisi pikkuhiljaa ruveta naputtelemaan koneella opintotehtäviä - mutta niinpä vain eksyin taas tänne vauvasivuille...

Maanantain np-ultra pyörii jo mielessä, ei niinkään huolena vaan odotuksena siitä, että saamme taas nähdä pikkukaverin. Siitäpä jatketaankin sitten saman tien matkaa sukulaisiin syysloman viettoon. Tuntuu mukavalta päästä vähän muihin maisemiin ja saada tuuletettua ajatuksia, jotka täällä kotosalla pyörivät vähän liiankin tiiviisti työ- ja opintoasioiden ympärillä.

Huomenna maagiset kaksitoista viikkoa täynnä - uskomatonta, että olemme selvinneet jo tähän saakka! Iloista mieltä myös teidän päiväänne,

t. Kisulainen

Kommentit (4)

Vierailija

Täällä herättiin puoli tuntia sitten.. Tuntuu että vois nukkua kellon ympäri, niin väsy olo on vieläkin ollut. Yökötyksetkään ei oo kokonaan häipyneet, varsinkin iltaisin on paha olo. Mulla on np-ultra viime ke ja kaikki oli onneksi ok, ja niskaturvotuskin normaalin rajoissa. Siellä se kaveri heilutteli käsiään ja jalkojaan;) Aika rauhallinen tuntui tuo mahan asukas olevan, ainakin verrattuna esikoiseen (nyt 1v5kk)..muistan kun esikkoa odotin niin juuri samaisessa ultrassa oli hänellä sellainen vauhti päällä että...ja samanlainen on ollut synnyttyäänkin. Vauhtia riittää vaikka muille jakaa ja energiaa, ainakin kavereiden samanikäisiin lapsiin verratuna, on potenssiin 50:) Jos nyt siis tulis rauhallisempi kaveri..

LA olisi tuon ultran mukaan paria päivää aikaisemmin, mutta sitä ei alettu papereihin vaihtamaan kun on kuitenkin niin lähellä tuota ensimmäistä arviota. Itsekin tiedän ekan arvion nimittäin pitävän paikkansa....

Eipä kummempia..kohta pitäis lähteä tyttösen kanssa ulos riehumaan kun aurinkokin paistaa. Niin saa päänsärystä kärsivä isi hetken levähtää..kun kerran antoi äidin nukkua pitkään ja nousi itse ylös neidin kanssa aikaisemmin.

Voikaa hyvin!!

mammeli ja rv 13 tasan

Vierailija

Me ollaan syyslomalla mutta sen ansiosta on mahdollisuus käyttää taas konetta muutamana päivänä :)

Viime viikot on menneet kuin usvassa, en ole kertakaikkiaan jaksanut ajatella kun tätä lomaa. kaikki paukut kertakaikkisen lopussa... Tietysti on myös kova huoli koko ajan pikkuisen jaksamisesta , kun ei tiedä tuota kilpirauhasjuttua ollenkaan että mihin se vaikuttaa. Loman jälkeisellä viikolla pääsen vihdoin, 4 kuukauden kokeissa ja arvauskeskuksen lääkäreillä juoksemisen jälkeen, sisätautilääkärille joka toivottavasti osaa sanoa JOTAIN muuta kuin että " en ota kantaa kun ei ole erikoisalaani" .

Toinen neuvola oli viime viikolla ja pikkuinen oli niin joutuisalla tuulella, että potki vaan doppleria eikä meinattu saada sydänääniä kuulumaan kunnolla, kun aina tuli kiepahdus alta pois. Seuraava on marraskuun puolella ja sitten jo odotellaankin rakenneultraa joka on 5.12.

Viikot menee kyllä uskomattoman äkkiä... masu alkaa jo kasvaakin, loman jälkeen voi olla pakko siirtyä äitiyshousuihin. Kävin tänään ostamassa äitiyshousut ja -jakun, Stockmannin hulluilta päiviltä uskomattoman edullisesti.

hirmu kiva oli kuulla, että äitiyslomalla saan ekat 3kk täyden palkan =) ei ollut moisesta työehtosopimuksen kohdasta aavistustakaan aikaisemmin. Enpä pane pahaksi, kun esikoisen kanssa elettiin sillä minimirahalla, jäiköhän sitä peräti 260e kuussa käteen...

Hyvät viikonloput kaikille huhtikuisille!

eikkuli ja hippu 15+3

Vierailija

Meillä herättiin joskus yhdeksän jälkeen, nimittäin lapset lähtivät eilen mummulaan viettämään syyslomaa. Meillä on siis laatuaikaa tiedossa miehen kanssa :) Tosin meillä ei ole ensi viikko lomaa, päinvastoin, minulla taatusti kiirettä töissä! Mikäli nämä vuodot ja supistelut nyt loppuvat, toivottavasti! Minähän olen siis sairaslomalla vielä, maanantaina pitaisi mennä töihin.

Väsymys on edelleen valtaisa, olen nyt sairaslomalla nukkunut joka päivä parin tunnin päiväunet, eikä silti ole ollut mitään ongelmia nukkua yöllä vaikka 12 tuntia!

Tämä on nyt taas yhtä valittamista tämä minun tekstini...

Ainakin yksi iloinen asia täytyy kertoa, olen melko varma että olen parina iltana tuntenut jotakin outoa myllerrystä tuolla mahassa :)

Eusenia 14+5

Vierailija

Kaikki varmaan siis lähdössä syyslomaileen. Meillä ei tunnu paljoa syysloma, kun ei muutakun työt lisääntyy täksi viikoksi.

Ihana viimeinen lumeton päivä, raikas tuuli, (kova kylläkin) mutta happirikas. Oon ollut puuhommissa päivän pihalla, keitin siinä kyllä välillä ruokaa ja kahvia ja taas heiteltiin varastoon puita. Kyllä on ihana olo, vielä päälle saunaan. Niin, eikö huomiseksi luvattukin tänne lounaaseen räntää? Saas nähdä.

Masussa ollaan hiljaisia, ihmettelee äitin rehkimistä ja kyykkyilyä. Taitaa olla onnellinen kun oikein " sänky" keinuu. Tuntuu ihan kuin tää raskaus tästä vähitellen parantuisi, mulla ollut näihin edellisiin verraten kovin/raskain tämän raskauden alku. Pahaa tehnyt ihan hirveesti tosi pitkään ja se väsy oli jotain ihan ihmeellistä. Kaippa ikääkin kun on väkisinkin enemmän kun edellisistä ja kun kaksi termiittiä vetää energiaa illat, on kieltämättä tosi poikki. Mutta positiivista jos tästä noustaan!!!

Ihanaa saunailtaa kaikille huhtiksille (ja muillekin) ja palataan taas kuvioon. Ehkä sit maanantaina on paremmin ihmiset liikenteessä. Nukutaan pitkään sunnuntaiaamuna, jooks?

Lumo 15+5 se jo onkin

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat