Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Brion double wave- kaksosten rattaat,mistä saa?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen yrittänyt googlettaa,mutta ei vaan löydy. Vauva-lehdessä oli mainos niistä,olisiko vasta ensi vuoden malli. kiinostaisi koska ovat kapeat ja löytyy se heittoaisakin!

Kommentit (1)

Vierailija

Soitin pari viikkoa sitten Brion maahantuontiin samasta asiasta. Double wave on tosiaan vasta ensi vuoden mallistoa ja tulee kuulemma kauppoihin aikaisintaan marras-joulukuussa, mutta eivät uskaltaneet tuotakaan vahvistaa. Lähettivät minulle postissa ensi vuoden esitteen, mistä rattaat löytyivät. Kannattaa siis olla yhteydessä European Nursery Groupiin ( http://www.engbaby.com/FI/BRIO/brio2.html ).

Meillä kakkonen syntyy marraskuun alussa enkä uskalla jättää tuplaratasostosta tuon rattaan varaan. Lisäksi fakta on, että nelipyöräisten kaksostenrattaiden istuimet ovat suhteessa kapeammat kuin kolmipyöräisten. Pyörät kun vievät leveyttä sivuilta. Tuo istuinpaikkojen leveys kiinnostaa minua erityisesti, sillä esikoinen on aika isokokoinen ja talvi toppavaatteineen tulossa. Optimihan on, että vaunujen kokonaisleveys ei kasva liikaa ja toisaalta lapsilla on mahdollisimman paljon tilaa. Toki käännettävä heittoaisa kiinnostaisi minuakin, mutta kaikkea ei voi saada :(.

t. Jogu (36+3)

Uusimmat

Suosituimmat