Ovulaatiota " tikuttaneet" ! Kuinka monta kiertoa tikuttelit,

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

ennenkuin tulit raskaaksi? Mielenkiinnosta kyselen. Mulla menossa eka tikuttelukierto. Onnea kaikille ovulaation metsästäjille ;)

Kommentit (7)

Vierailija

Vauvayritystä takana yli vuosi. Ovistikut nyt ensimmäistä kertaa käytössä. Tänään päivällä sain tikkuun kaksi yhtä vahvaa viivaa ! Onko se h-hetki siis ihan lähellä?

Vierailija

Meillä on 14 yrityskierto menossa, tammikuussa muistaakseni tikuttelin eka kerran, LH-huippu löytyi ja toiveet oli korkealla... plussaa vaan ei oo vielä raskaustestiin asti tullut /: Olen varmaankin 5-6 kierrossa käyttänyt ovistikkuja ja aina olen LH-huipun löytänyt, ja luultavasti oviskin on tapahtunut koska lämmöt nousee oletetun oviksen jälkeen. En tiedä sitten mistä kiikastaa... Tosi monella on tärpänny heti kun on ottanut ovistikut käyttöön, toivottavasti sullekin käy niin!! =)

Vierailija

Vasta neljännessä tikutuskierrossa tikut näytti ovulaation ja siitä sit tärppäskin onneksi..yli vuoden yrityksen jälkee. Ois ollu ikävää taas odotella ties kuinka monta kiertoa ennen ku ovulaatio ois tapahtunut seuraavan kerran.

KirPPuli rv12+1

Vierailija

Ekalla kierrolla kun tikutin, en löytänyt ovista ollenkaan. Eli heti kun ovis löytyi, tärppäsi. Nyt taas tikutetaan. Kakkonen toiveissa. Tsemppiä teille!

Vierailija

Muistaakseni se oli niin että siitä kun saa ne tasavahvat viivat eka kerran testiin, niin 24-36 tunnin kuluessa munasolu irtoaa. Munasolu on hedelmöittymiskykyinen n.24 tuntia. Ei muuta kun pupuilemaan !=) Ja TÄRPPIONNEA teille!;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat