Mikä olisi syy,että panisitte lapsuuden kaveriin välit poikki???

Vierailija

itsellä ollut hyvä lapsuudenkaveri,ja viime helmikuussa olen viimeksi kuullut kaveristani..

Ei vastaa puheluihin eikä tekstareihin..

En tosiaan tiedä mikä on,kun ei olla kuitenkaan koskaan riideltykään..Inhottava olla epätietoisuudessa...

Kesäkuun alussa yritin viimeks soittaa mut eipä suostunu vastaamaan..

monena yönä näen unia,ja siinä muka aina joku eri selitys miksi on pannut välit poikki..

Harmittaa kyllä kovasti..

Kommentit (5)

Vierailija

Syita on monia>

-kateus

-aivan erilaiset elamantilanteet, yhteisten kiinnostuksen kohteiden puuttuminen, ns. eri teille kulkeminen

-toisen ystavan mies ei hyvaksy minun miestani ja ystavani toi sen erittain selvasanaisesti esille

-juoruilu, pahan puhuminen selan takana

-muutto toiselle paikkakunnalle, uusia ystavia, kiire perheen vuoksi>pidan siis yhteytta vain laheisimpiin ystaviini, kun heitakin ehdin tavata liian harvoin

jne. jne.

Vierailija

Minulla ei ole enää hänen numeroaan, koska lähtivät jenkkeihin. Ovat kuulemma tulleet takaisin ja annoinkin hänen äitinsä mukana minun numeroni, että kaveri voisi soittaa minulle. Ystäväni äiti ei voinut antaa minulle hänen numeroaan, koska kuulemma salainen

Soittoa ei ole kuulunut ja tuosta on jo puoli vuotta. Harmittaa vietävästi. Haluaisin niin tietää, mitä hänelle ja hänen perheelleen kuuluu.

Vierailija

mulle yksinkertaisesti kerrottiin että : " teekkarin paras kaveri on teekkari"

-ja näin pyyhkiyty pois 12 vuotta ystävyyttä.

- sen jälkeen olemme tavanneet tasan 3 kertaa 15vuoden aikana

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat