Kesäkerttuset - ketkä vielä piinailee??

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Liityin äsken kesäkerttuihin... kovasti oli listalla muitakin... mutta nyt kiinnostais, että ketkä kaikki vielä piinailee kesäkertuissa. Ilmeisesti aika moni on jo kuiteski tippunu kyydistä.. =(

Mulla on kp 29/27-34. Oon koittanu olla miettimättä mitään oireita ja muita... ettei pettymys oo sit taas niin suuri. Jännityksellä odotan ens viikkoa, että tuleeko vihdoin se kauan odotettu +. Johan tässä on 3 vuotta haaveiltu ja vuosi yritetty... olis se niin IHANAA kun tärppäis ja olis raskaana. =0)

Uskoa, toivoa ja plussia ;)

toivottaa Burde

Sivut

Kommentit (80)

Vierailija

Nyt kp 32/ 30-32.. ¿viivanpaikan¿ ja siitä hieman tummemman haamun olen testannut. Nyt jännitän tuleeko se täti viikonloppuna vai ei... jos tätiä ei näy niin testaan uudestaan alkuviikosta.. Oon kyllä tosi pettynyt jos kaikki tuntemukset ja oireilut on olleet taas kuviteltuja..

Vierailija

joopa joo, täti tunki tännekin sitten edellispäivänä, ja kyllä otti päähän ja lujaa. =( Eilen illalla sain jopa itkukohtauksen, olin niiiiiiiin pettynyt. ilmeisesti jännitin vaan niin kovin,että kierto venyi sen takia.

Meille tulee nyt kuukauden tauko yritykseen, ens kesänä on yhdet läheisten ihmisten häät, johon todella haluan päästä, ja LA osuis kahden päivän päähän jos tärppäis tästä kierrosta, niin " huilaillaan" nyt sitten vaan.

Jos jotain positiivista yrittää löytää, niin työpaikan pikkujoulu on huomenna, voinpa sitten vetää pään täyteen huoletta =D

No joo, oikeen paljon plussaonnea teille kaikille muille tädin yllättämille!!!

Vierailija

No kun oon mä testannutkin, mutta negaa vaan näyttää=/ Ja mullakin toi 28 on kyllä PIKKUSEN epävarma, koska se on pilleriajan kierron pituus, en muista kuinka pitkä se oli ennen pillereitä. Ollaan päätetty testata seuraavan kerran keskiviikkoaamuna. (tiukkaa tekee, malttaako odottaa...) mutta paras kai ois, alkaa jo kyllästyttää negatiiviset tulokset. Kerrothan heti kun saat tuloksen, tuntuu että täällä alkaa jännittää toisten puolesta melkein yhtä paljon kuin omasta puolestaan=)

Vierailija

...kp35/28-33 menossa, ongelmana se että en uskalla testata!! 14. yrityskierto jo menossa ja monta negatestiä ja pettymystä takana! Joku kirjoitti että on tunne niinkuin olisi pala kurkussa, samoin on tuntunut minulla n. viikon verran. Mutta ei mitään varmoja oireita...jännittää...

Vierailija

Minäkin täällä yhä piinailen, ainakin vielä vähän aikaa. Tänään kp 27/26-27, joten huomenna viimistään (ei) pitäis menkkojen alkaa. Jomotusta on kyllä vähän siellä sun täällä, joten kauhean suuria odotuksia ei vieläkään raskautumisesta ole. Jos huomiseen asti pääsisin ilman tätiä, ni sit vois jo testata. Jos nyt alkaa menkat, ni yhen kierron vielä aion kattoo, kuinka käy, ja sit tilaan ajan gynelle. Kyllä tässä haluais jo tietää, mikä mättää kun ei tärppää. Pitäkäähän vielä piinailevat kesäkertut tädit loitolla ja jo plussanneille isot onnitteluhalit!

Vierailija

Jännät paikat monella. Täällä kp 26/26 ja vahva epäilys että täti tulee huomenna :( Mulla rajoittavana tekijänä raskautumisen suhteen voi olla, että olen vielä imettänyt kerran pari päivässä. Menkat kyllä ovat olleet ihan normaalit ja kierto säännöllinen. Menkat alkoivat 4kk synnytyksestä kun vielä täysimetin. Nyt loppu häämöttää imetyksessä, kun poika täyttää jo puolitoista vuotta. Eilen ei saanut iltamaitoa ja yö olikin hieman levoton...Nyt rinnat on kipeät ja täynnä. Pikkukakkosen toivossa haluan lopettaa NYT imetyksen, jotta mahdollisuudet raskautumiseen paranisivat. Johan tuli omanapaista sepustusta...

Plussasäteitä vielä piinaileville kesäkertuille!

Vierailija

Mut toinen raskaushan mulla ei näkyny pissatesteissä missään vaiheessa. Hoitaja käski ootella vielä jonku aikaa ja tuoda sitten uuden testin. Ja jos on edelleen nega eikä kuukautisia näy niin sit lääkärille joka määrää verikokeet. Inhottava vaan odotella! Toisaalta eipähän ainakaan voi kellekkään heti kertoa. =) Mutta siis tosi piinaavaa olla epävarma.

Vierailija

Kp 23/25 menossa ja oireet oli jo kovat mutta nyt pari päivää ollut suht oireetonta. Rintoja vihloo ja ulkona ne tuntuu kylmiltä (?), muuta varsinainen kipu kyllä jo loppui. Aiemmin viikolla suihkussa käynti sattui ja mahallaan nukkuminen oli mahdotonta. Kuvotusta on toisinaan ollut, tai lähinnä sellaista palan tunne kurkussa -oloa, mutta ei sellaista oloa kun aiemmissa raskauksissa oli eli " kestokrapulainen" olotila, yöks.

Kohdussa ei ole ollut mitään muita tuntemuksia kuin että eilen illalla nukkumaan mennessä ihan selvästi supisteli noin viiden minuutin ajan, mitä lie sekin sitten??

Pissattaa kokoajan, palelee aika lailla ja itkettää kokoajan ja kaikki! Herkällä päällä siis olen ollut muutaman päivän, mutta kyllähän nämä oireet myös tädin kyläilyynkin voivat yhtälailla viitata.

Tänään meinaan tehdä testin ihan siksi kun pitäisi mennä juhlimaan niin tietäisi uskaltaako ottaa viiniä vai ei. Vaikka eipä se testi vielä mitään mahda näyttää joten varovaisuutta juomapuolen kanssa silti...vaikka se nega sieltä pamahtaakin!

Vierailija

On varmaan tosi mahtava fiilis nähdä ne kaks viivaa. =) Mä en oo niitä saanu näkymään, ku ovistestissä... =S Heh. No... onneks edes siinä.

Mulla on ny kp 31 (20min päästä 32)/27-34. Testasin apteekin omalla negan... mut saa nähä.. jospa ne menkat kuitenkin jäis tulematta. =) Ainaki toivon niin. Oireista en osaa sanoo... olo on ihan järkky muutenkin, kun oon kuumeessa. Ni ei oikeen ota selvää, että mikä kolotus johtuu mistäkin, mut eiköhän tää tän viikon aikana selviä et kuin käy.

Olis se aika hienoo olla raskaana!!!! =) Ja vois jouluna kertoo ystäville ja sukulaisille perheenlisäyksestä, kun sillon olis 12rv täynnä (jos kaikki menis hyvin). Mut toikin on aika sivuseikka kuiteskin.

Plussaonnee niille jotka ei oo viä plussannu ja tuplaonnee niille joilla on jo pikku matkustaja kyydis. =)

Vierailija

aeio; mikset ihmeessä jo testaa, jos menkat on kaks päivää myöhässä??!!!=)

Mä en tarkkaan tiedä, kuulunko loppujen sittenkin heiniksiin, kun mun kierto on epäsäännöllinen, se on siinä ja siinä meneekö heinäkuun puolelle eikä sitä voi tietää kukaan. Jos kierto ois 28 päivää niin LA ois 30.kesäkuuta, mut tosiaan voi olla et onkin heinäkuun 1 tai 2. Mut sama se, kunhan tulis plussa.

Mä jännitän jo niin plajon, että päätin käydä tänään ostamassa testin, jonka teen huomenna JOS ei ole menkat siihen mennessä alkanut. Teen sen sen takia, et mä oon niiiiiin hermona oikeesti, et kädetkin tärisee välillä. Mielummin otan vaikka nega-tiedonkin vastaan kun jatkan tällasta!!

Vierailija

En ole vielä uskaltanut testata!! Pari kiertoa sitten mulla oli myös 26-30 päivän kiertoja, joten yritän nyt odottaa vielä AINAKIN huomiseen!! Hirvittää vaan jos on nega, putoan kyllä ennenkuulumattoman korkealta....nyt on vatsa kipeä jo ihan jännityksestä :)) .

Silloin lauantaina testasin tosiaan sillä apteekin testillä, nyt tuolla kaapissa olis vielä joku " exact surestep" testi...mikähän mahtaa olla sen herkkyys, ei ainakaan lue siinä paketissa missään?

Olisi tosiaan ihanaa saada se plussa, on niin kova vauvakuume! Kävin hiljattain katsomassa laitoksella kaverin päivän ikäistä vauvaa, voi jessus, muten suloisia ja PIENIÄ ne onkaan...

Ootko muuten tehny testin aamupissasta vai ihan mihin aikaan vaan? Tein se apteekin testin iltapäivällä. Edellisestä pissasta ei ollu kun pari tuntia, en tiedä onko niin väliä? Silloin kun esikoista tehtailtiin (8v.sitten) niin piti tehdä aamupissasta testit silloin...niin ne ajat on kaiketi muttuneet.

t. jännittää ja kuvottaa

Vierailija

Mutta jos en raskaana ole niin miksi ei menkat tule? Edellisetkin kesti vain 2 päivää ja niukkana. Huomenna olis keskimmäisellä lapsella fysioterapia niin jos samalla reissulla kävis tk:n labrassa antamassa näytteen. =) Jos plussaa näyttäis niin la olis 23.6.06

Vierailija

Mäkin sitte testasin aamulla,jännitys alko yltyy niin kovaks et oli pakko. testi oli Clear blue, siinä sanottiin et voi tehdä samana päivänä kun menkkojen pitäs alkaa. Negahan se oli, ei epäilystäkään. =/ Menkat ei edelleenkään ole alkaneet, kp on nyt 32/28-34. Oletettavasti ne sieltä kohta alkaa sitten,kai olis edes haamu tässä vaiheessa näkynyt, vaik pari päivää onkin vielä ehkä kiertoa jäljellä?

Plussaonnea sullekin vielä rutkasti, aeio!!!!!=)

Vierailija

Super step => surestep, sama se. Iso askel kuitenkin ;) *nauraa*

Niin just, eli siis tänään sul menkat pitäs alkaa jos kierto normaali tai siis yleisempi?

Nyt eletään sitte piinaa ja ootellaan. Toivtaan kovasti et olisi plussaa nyt.

Kävin eilen kurkkimas tuol odotuspuolel, mut ei siel ole kesäkerttuja ollenkaan, vaan ne on hajonneet jotenkin kesämammoiksi. Eli kaikki keillä la kesällä.. Odottelen siis mielelläni " tuttua" seuraa mukaani ;)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat