Ärsyttävä työtoveri, mitä teen???

Vierailija

Mitä teen, puhunko asiasta työtoverin kanssa vai annanko vaion asian olla?

siis ongelma:

Olen lihonut reilun vuoden aikana 10 kiloa (masennuslääkkeiden ja uusien e-pillerien takia, olen jopa lisännyt liikuntaa mutta lihon) ja minua häiritsee erään ihmisen tapa haukkua kaikkia muita läskiksi. Teimme juuri yhteistyötä jossa otettiin valokuvia meistä ja hän sanoi minulle ja toiselle (joka ei tod ole läski vaan normaali)koko ajan että meidän paksut jalkamme näkyy ja vetäkää mahaa sisään ettei mahaläskit näy jne... samoin töissä jatkuva muiden mollaaminen läskiksi ärsyttää. Hän itse on ilmeisesti anoreetikko, ei syö muuta kun omenaa ja sokerittomia kurkkupastilleja. kolmeen vuoteen missään kun olemme käyneet yhdessä lounailla tai illallisilla, hän ei ole ikinä syönyt mitään. Siis ymmärrän, että hänen täytyy olla sairas, mutta pitääkö asiasta huomauttaa, vai olenko liian herkkänahkainen? Minä en siis ole ainoa, jota hän haukkuu...tekisi mieleni vaan selittää, miksi olen lihonut ja sanoa, että hae ongelmaasi apua, mutta...on niin vaikea sanoa, sillä silloin leimataan vaan kateelliseksi läskiksi:(

t. 175 cm ja 73 kg läski

Kommentit (8)

Vierailija

Sitten unohdat asian ja annat hänen olla. Sairashan hän on ja tarvitsee apua ongelmiinsa. Sinä olet muutaman liikakilosi kanssa huomattavasti onnekkaampi ihminen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat