~*~*~ Helmien lauantai ~*~*~

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Keskipäivää kaikille helmimammoille! Enpä missään meidän pinoa bongannut, joten pistetäänpä uusi pystyyn.

Liitoskivut (kai) vaivaavat kovasti, alapäähän sattuu ja välillä saa kävellä kuin vanha mamma! Esim. jos istun nyt hajareisin, en saa nostettua jalkaa toisen päälle, koska alapäähän sattuu niin paljon :(

Välillä myös supistelee, onneksi tosi harvoin. Ja kohdunsuu oli kuitenkin ok rakenneultrassa. Esikoisen raskaudessa tyttö syntyi 10 tuntia ekojen supistelujen jälkeen, joten aika oudolta tuntuu, että nyt jo supistelee...

Muutama raskaudesta tietämätön tuttu on kaupassa mahaa katsellut ja kysynyt sitten, olenko raskaana. Pakko se on kai jo sitten uskoa, että maha kasvaa (eikä vain mahamakkara puske ulospäin ;) ). Painoa ei ole silti vielä tullut yhtään lisää sen alkuraskauden miinus 5 kilon jälkeen.. Mutta en huolestu, koska vauva oli kuitenkin ok rakenneultrassa.

Tänään pitäisi lähteä Tampereelle Teatteri 2000:een katsomaan Katti Matikaista, joten ihan kiva ilta varmasti tiedossa!

Pikri & Nuppu rv 21+2

Kommentit (4)

Vierailija

Työpäivä taas takana...

Supisteluista ollut puhe eli täällä on jännätty koko päivä, supistelut alkoi klo. 13 ei niin säännöllisiä mut kipeitä ja nyt noin tunnin ajan ollu säännöllisiä ( haukkoo henkeä ), mietin josko pitää äippäpolille soittaa !? Ajattelin ensin levätä ja katsoa sitten josko ne rauhottuu...

Ihana kun saa olla yksin kotona :) Eli siis nyt lepoa ja meinasin kyllä saunaan mennä... miehelle tuossa ilmoitin että hiukan supistelee, oli ihan paniikissa mut naureskeli kuitenkin että ei ihan vielä tulis kun ai oo sopiva hetki syntyä ! Jep ne ajattelee aina omaa napaansa ;)

Joo menee hetkeksi tuonne sohvalle... palataan...

Minkki ja oskari 21+3

Vierailija

Mä en edelleenkään tiedä, miltä harjoitussupistukset tuntuu. Välillä (esim. kävellessä) mun mahaa alkaa " painaa" , mutta en tiedä, onko sillä jotain tekemistä supistelujen kanssa. Mulla on maanantaina neuvola. Jotenkin tuntuu, että painoa on tullut enemmän kuin saisi tulla. Syön aika normaalisti, mutta liikun nykyään niin vähän, etten yhtään ihmettele, että painoa tulee.

Hitsi, kun tänään oli kylmä! Täällä rannikolla ainakin oli todella kylmä tuuli, vaikka meri vielä tähän aikaan tavallaan lämmittääkin, kun on auki. Iltapäivällä meille tulee kaverit kylään. Heillä on samanikäinen tyttö kuin meidän poika on ja sitten 3,5 kk ikäinen vauva. Huomenna mennään mun äidille syömään, joten pientä viikonloppuohjelmaa löytyy. Muu aika pitäisi järkätä paikkoja, kun on edelleen muuton jäljiltä vähän sekaisin.

T:Fassiloora rv 21+6

Vierailija

..olen lueskkellut ahkerasti näitä pinoja ja vihdoin päätin myös laittaa tänne jotakin..

Supistelut vaivaavat myös täällä. Tosin niitä oli myös ekaa odottaessa, eikä mitään hälyyttävää ikinä ollut kuitenkaan..

Olen pohtinut, et jos eka on tullut etuajassa, onkohan toisellakin taipumus tulla. Kun tuo yliaikaisuus ainakin tuntuu olevan yleistä myös toisella, jos on ollut ekallakin. Onko kokemuksia? Meillä eka syntyi raskausviikolla 36+2. Neuvolassa sanottiin, et ei kannta aikailla toisen kanssa jos vedet menee kuten ekalla kerralla.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

rv 20+5

Vierailija

Jouduin tänään lähtemään töistä heti parin tunnin työnteon jälkeen. Rupesi supistelemaan ja odottelin, että kyllä nämä tästä ohi menevät pian. Noin puoli tuntia jaksoin siinä kärvistellä, sitten sanoin esimiehelleni, että nyt tais tulla lähtö päivystykseen... Vuotoa ei tullut, mutta noi supparit olivat melko kivuliaita niin pelästyin tietysti vähän. (työni on siis hyvin fyysistä, catering-pakkaaja kun olen)

Lääkäri kyseli ja paineli kohtua, jota hieman vieläkin aristi suppareiden jälkeen. Onneksi ne olivat silloin jo suht vähäsiä, kun olin saanut istuskella autossa matkalla lekuriin. Sitten tarkisti vielä kohdunsuun, kun esitin huoleni siitä hänelle. Oli ihan kiinteä vielä onneksi. Sairaslomaa nyt pärähti torstaihin asti, tylsää. Lääkäri pelotteli vielä : " Jotkut juuri fyysisen työn tekijät joutuvat olemaan miltei koko loppuajan ennen äitiyslomaa saraslomalla." No en kyllä halua olla SE JOKU. Mä en viihdy kauhean hyvin kotona, kun tekeminen on niin vähissä(eikä saa hirveästi edes tehdä). Masennun yleensä hirveästi aina sairaslomalla; tulee semmonen fiilis et mä oon ihan turha ihminen.

Eli tämmösiä -ikävä kyllä ei niin positiivisia- uutisia tällä kertaa...

No poju onneksi potkiskelee pitkin päivää, kyllähän se sentään aina vähän piristää..=) Siitä muistaa aina miksi jaksaa tätä " auvoista" raskausaikaa.

h.h. rv 21+2

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat