Miksi mies ei suostu yrittään vauvaa mutta riskeeraa ehkäisyn kanssa jatkuvasti?

Vierailija

Jos joku tajuaa paremmin miesten sielunelämää niin selittäkää mulle, kiitos. =) Ehkä joku pelko estää myöntymästä yrittämisen aloittamiseen, mutta hassua että sitten kuitenkin mennään harva se kuukausi varmoilla päivillä. Meillä siis ollu keskeytetty yhdyntä käytössä jo jonkin aikaa ja nyt siitäkin alettu varsinkin kierron loppupuolella lipsua. Mulla armoton halu saada vauva ja mies ei suostu... En tajua!

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Meillä on ollut ehkäisynä "varmat päivät" jo vuosia ja hyvin pelaa. Kun lapsia on haluttu, on yhdytty oviksen aikaan ja heti on tärpännyt (kolmesti). Ehkäpä miehesi luottaa tähän ehkäisymenetelmään?

Vierailija

tuo kuitenkin lisää toivoa että ehkä mäkin sen vauvan saan. :) Alkaa vaan itseeki ahdistaa että sitä vahinkoa ei ole käyny, pelottaa että jotain vialla. Toisaalta aina ovulaation aikoihin keskeytetty, mutta silti... Toiset tulee raskaaksi kerrasta! Siksikin olis ihan kiva päästä "oikeesti" yrittään. Heh, pysyy ainakin seksielämä virkeenä kun pitää yrittää koko ajan... ;)

Vierailija

minusta on ainakin ollut aivan upeaa yhdessä miehen kanssa päättää että meille todellakin saa nyt tulla vauva. ja sitten se vauva on tehty :) minusta olisi harmillista jos lapseni olisi miehelleni joku vahinko! mutta kaikki tyylillänsä...

miksi et sano miehellesi, että sinä lakkaat nyt laskemasta ja ehkäsemästä. jos miehesi ei ole valmmis isäksi niin laskekoon itse ja ehkkäsköön itse!

Vierailija

tällä menetelmällä se vahinko käy, niin sit meistä tulee äiti ja isi . :) Muita vaihtoehtoja ei ole... Ja lapsirakas mies hän kyllä muuten on. Se tekee tästä asiasta vielä vaikeempaa ymmärtää. :) Mutta juu, näin mäkin koitan jaksaa uskoa että luonto jossain vaiheessa ratkaisee meidän puolesta, ehkä hän sitä odotteleekin!

Vierailija

aika säännöllinen, testejä en ole koskaan kokeillu. Nyt kyllä joudun syömään vielä teroluteja muihin ongelmiin, eli todennäköisesti ainakaan nyt ovulaatio ei kauheesti heittele. Vastuun pakoilu mulla kans käyny kyllä mielessä muutamaankin otteeseen, kaikki vaan on ihan spekulointia kun toisesta ei juuri mitään saa irti. ap

Vierailija

mun mies tiesi kyllä että joskus lapsia haluaa, mutta jätettiin ehkäsy pois varmasti vaan siks ku mä jo niin kovaa halusin äidiksi. mies oli aika vaisu kun raskauduin niin nopeasti.

nyt esikoinen on alle vuoden ikäinen ja piakkoin aletaan yrittään toista :)

miehille voi olla aika iso kynnys tuossa. mutta jos mies ei ole todella tarkka ehkäisystä niin kyllä sulla toivoa on. meillä aikoinaan ei varmasti harrastettu seksiä, jos ehkäsy ei ollut kunnossa.

isä rakastaa pientä lastaan todella paljon. vie vaan enmmän aikaa kun naisilla.

Vierailija

toimii kuin kello, eli tulen raskaaksi heti kun halutaan. Todennäkäisesti mies alkaa jo luottaa tähän menetelmään, kun ei tähänkään mennesä sitä vahinkoa ole tullut! En kyllä tiedä kuinka tarkkaan hän mun kierrosta kirjaa pitää mielessään, mä en hänelle mitään kierron päiviä ilmoittele. Eilen esim rakasteltiin loppuun saakka, kp oli 18. Tääkin on aika rankkaa kun joka kuukausi toivoo eikä oikeastaan ole lupaa toivoa!

Vierailija

Ei vaan saa sanaa suustaan;) Kun teillä kuitenkin on selkeästi asiasta puhuttu ja ehkäisynä keskeytetty yhdyntä, niin kyllä se sun ukko-kultas tasan tarkkaan tietää mitä voi käydä jos alkaa lipsumaan...Pidän peukut pystyssä, että teille sattuu "vahinko":)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat