Oletko koskaan miettinyt mitä tapahtuisi, jos saisit sairaskohtauksen kotona yksin lasten kanssa?

Vierailija

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

(asutaan okt:ssa maalla) ja 1 v. lapsi jää istuskelemaan syöttötuoliin/nukkumaan sänkyyn, niin kuinka pian apua tulisi ja joku muistaisi pienen poikamme. Tosin naapurit varmaan ovat kyllä tietoisia, että olen kotona pienen lapsen kanssa, kun ovat nähneet meidät lenkillä ja pihalla jne. (Ihan vieressä taloja ei ole.)

Ja sitten olen miettinyt, että jos tukehdun (mun kauhuskenaario n:o 1) kotona sisällä, mitä teen....

Vierailija

Siks oon näyttäny lapsille miten puhelin toimii, ja opettanu heitä menemään esim. naapuriin hakemaan apua jos jotain kamalaa tapahtuisi. Mulla kun on tallainen pikkunen riski saada kohtaus. luulen että osaisivat kyllä toimia ohjeideni mukaan. vaikka aika pieniä ovatkin vielä.

Vierailija

Me ollaan opetettu meidän lapsille miten soitetaan puhelimella esim. mummolle, isille tai sitten 112. Esikoinen (5vee) osaisikin soittaa jos olisi joku hätä esim. mummolle. Mutta pienimmät ei.

Vierailija

Ja sitä, että jos kuolisin aamulla sänkyyn sen jälkeen kun mies lähtenyt töihin. Kyllähän jossain vaiheessa kai töissä huomattaisiin, vaikka teen työtä kyllä yksin, joten voisi mennä myöhään iltapaäivään, kun mua yritettäisiin kiinni. Kauhee ajatus.

Vierailija

Tosi harvoin jätänkin, sillä hänellä on diabetes, ja hänelle voi tulla insuliinishokki. Miehelle on tullut se jo 4 kertaa, mutta onneksi olen silloin itse ollut paikalla.

Vierailija

ja jos puhelinlinja auki ja sieltä ei kuulu mitään tai kenties vaikka lapsen itkua jne. niin luulisin että kyllä selvittävät asian ja tulevat katsomaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat