.

Vierailija

tuli mieleen eilisestä vaimot vaihtoon ohjelmasta, että taidan olla todella laiska varsinkin kun vertaa siihen perheeseen, joilla eläimiä kasapäin, lapset meni siinä sivussa. Meilläpäin on totuttu elämään lapsen ehdoilla ja aikatauluilla. Vanhempani ja anoppini kauhistelevat miten minulla on paljon työtä 2 pienen lapsen kanss aja kolmas tulossa. Äitini käy kerran viikossa siivoomassa talomme, tekee ruokaa muutamaksi päiväksi ja taittelee pyykit. Hoitoapua en saa mistään vaan olen lasten kanssa 24h/vrk. Tietenkin mies on tarvittaessa lasten kanssa, mutat ei minulla omia harrastuksia nyt ole. keväällä vielä oli. aamupäivät menee kerhoissa, sitten ruoka ,päiväunet jne, ja mies on kotona viimestäin klo 15. Ilta menee saunoessa, siivotessa, tvtä katsellessa, yhdessä ollessa ja kaikkea mitä omakotitalossa on puuhasteltavaa, pihahommia jne . Lapset saavat huomiota ja aikaa. Elääkö kukaan muu näin. niin ja miehen tilistä maksetaan lainat. mun " tilistä" ostan lapsele vaatteet, tosin aika paljon saadaan sukulaisilta. Mutta näin pärjätään.

Kommentit (2)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat