Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tukialushousuista

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tietäisikö kukaan hyviä tukialushousuja muita kuin Anitan tai Carriwellin. Näitä olen kokeillut eikä tuesta ollut kyllä alavatsalle tietoakaan. Aikaisemmissa raskauksissani olen käyttänyt Mammakeskuksesta ostettuja todella tukevia ja kauniitakin alushousuja. Nyt ei taida enää olla Mammakeskusta enkä alushousujen merkkiäkään muista. Netistäkään en löydä kuin noita Carriwellin. Auttakaa siis! Apu olisi kovasti tarpeen.

Kommentit (1)

Vierailija

Moi Paku,

Tuli vaan mieleen, että itse käytän ihan tavallisia alkkareita ja vatsaa tukee napakka trikoo putki, jonka tein itse. Se mahtuu kaikkien vaatteiden alle ja tukee ihanasti ristiselästä vatsaa. Voi laittaa myös kaikkien vaatteiden päälle (ei näy napa:)). Kun teet yhden voit tehdä useampiakin eri väreissä. Tarttee vain noin 30 cm korkean palan trikoota, oman vatsan ympäryksen ja ompelukoneen/saumurin. Itse tein Variston Eurokankaassa ostokset ja saumuroin tuubit kiinni, kun siellä saa saumuria lainailla. Kyllä helpotti vaate-ja tukiongelmat... Kunhan vain jaksaa itse tehdä homman...

Uusimmat

Suosituimmat